ورزش

آخرین قول لاپورتا به لیونل مسی

در مصاحبه اختصاصی با موندو دپورتیوو

روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو به مناسبت بیست سالگی تاسیس این روزنامه با خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، مصاحبه‌ای اختصاصی انجام داد.

به گزارش “ورزش سه”، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، برای صحبت درباره جدیدترین اخبار این باشگاه به دفتر روزنامه موندو دپورتیوو رفت تا با این رسانه کاتالان مصاحبه‌ای اختصاصی انجام بدهد.

لاپورتا در این مصاحبه درباره مسائل روز باشگاه از برنامه‌های نقل و انتقالاتی گرفته تا تمدید قرارداد ژاوی و دمبله تا ناکامی درباره به خدمت گرفتن لئو مسی صحبت کرد

1897036

گزارشگر
دشوار بودن ثبت بازیکنان جدید برای بارسلونا؟
من مطمئنم همه چیز حل می‌شود. برنامه ویژه ما تایید شده و باید اجرا شود. حتی اگر لالیگا مجبورمان نمی‌کرد ما خودمان این برنامه را اجرا می‌کردیم. رابطه باشگاه و لالیگا و رابطه شخصی من با آقای تباس بازبینی شده و حالا شرایط خوبی دارد.

گزارشگر
رابطه شما چطور تغییر کرده؟ یعنی الان رفیق هستید؟
باید ببینیم، ولی الان که رابطه خیلی خوبی داریم. ما در خانه تباس دیدار کردیم. خاویر تباس شخصیت خاصی دارد و پرشور است. من هم اینطور آدمی هستم. ولی ما در خیلی مسائل با هم موافق هستیم. من هم با او و هم با روبیالس رئیس فدراسیون راحت هستم. رئیس بارسلونا باید هم چنین روابطی داشته باشد.

گزارشگر
آیا به هواداران بارسا قول می‌دهی که بارسا فصل آینده در اروپا باشد؟
بله. حالا همه چیز آرام‌تر شده. نظریه بازرسان یوفا باعث شده بود این تلقی ایجاد شود که ما در اروپا نخواهیم بود. همه شواهد در حال حاضر خبر از حضور ما در اروپا می‌دهد. صحبت کردن من با چفرین اتفاق مهمی بود.

گزارشگر
پرونده نگریرا؟
اگر مساله‌ای هست دستگاه قضایی تا آخر پیگیری کند. ما در بارسلونا بدون شک بی‌گناه بیرون می‌آییم چون هیچ فساد سیستماتیکی در کار نیست. تجربه من می‌گوید وقتی برای چیزی خیلی زحمت می‌کشید به دستش می‌آورید و ما برای رسیدن به چمپیونزلیگ فصل آینده خیلی زحمت کشیدیم و شاید به همین خاطر سال آینده قهرمان بشویم.

1897037

گزارشگر
واقعا چه شد که مسی را از دست دادید؟
من باید باشگاه بارسا را مهم‌تر از هر چیز دیگری ببینم. در این مساله فرصتهایی پیش آمد که سعی کردیم از آنها استفاده کنیم. پدر لئو هم می‌خواست که به توافق برسیم ولی ریتم دو طرف یکسان نبود. ما به صراحت گفتیم که مساله فرپلی مالی جدی است و نمی‌توانیم درباره چیزی که در اختیار ما نیست تضمین بدهیم. بعد از مدتی مذاکره درباره جزئیات قرارداد خورخه گفت می‌خواهد من را شخصا ببیند. خورخه گفت لئو تصمیم گرفته با اینترمیامی برود چرا که چند فصل سخت را در پاریس سپری کرده و خیلی تخت فشار بوده و دیگر دلش نمی‌خواهد یک فصل دیگر را با تنش زیاد پشت سر بگذارد. این برای من قابل درک بود. حالا ما داریم برای برگزاری یک مراسم ویژه یادبود برای مسی با هم کار می‌کنیم. این کاری است که بارسا حتما باید انجام بدهد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا