ورزش

آخرین وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز از زبان مدیرعامل گروه ملی فولاد

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه رها شده غدیر اهواز، ارائه داد.

علی محمدی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص آخرین وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز که برای بازسازی و انجام دیدارهای خانگی تیم فوتبال استقلال خوزستان به شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایراند سپرده شده است، اظهارکرد:‌ هر کاری که در این ورزشگاه انجام شد برای مردم خوزستان است زیرا این ورزشگاه یادآور یک خاطره خوب در سال ۹۵ است، سالی که تیم فوتبال استقلال خوزستان که متعلق به مردم خوزستان و گروه ملی فولاد است، در این ورزشگاه قهرمان شد. البته متاسفانه بعد از آن نیز ورشگاه آسیب دید و بهره‌برداری مناسبی از آن نشد و تیم‌ها هم استقبال نکردند و استقلال خوزستان هم متأسفانه به لیگ یک سقوط کرد و تیمی دیگری در این ورزشگاه بازی نمی کرد که ورزشگاه از شرایط خوب خود دور نشود.
وی بیان کرد:‌ همکارانمان در باشگاه استقلال خوزستان همت کردند تا ورزشگاه پس از سال‌ها بازسازی شود و وضعیت خوب فعلی آن نیز کار آن‌ها بوده که تشکر می‌کنم؛ این طرح را آقای بابادی و همکاران‌شان برای بازسازی ورزشگاه غدیر اهواز پیاده کردند و در مجموع تمام این تلاش‌ها و تیم خوبی که امسال برای قهرمانی بسته شده است به عشق مردم خوزستان است که فوتبال‌دوست هستند. ژ
مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: چمن ورزشگاه شرایطظ خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم در بازی سه هفته آینده‌مان در این ورزشگاه و با حضور پرشوق و شور مردم خوزستان، میزبانی کنیم. هر اقدامی که در این ورزشگاخ صورت گرفته، فقط برای مردم است، نه برای تیم و هیات مدیره باشگاه. امیدوارم حضور تماشاگران را در ورزشگاه غدیر اهواز برای بازی‌های خانگی استقلال خوزستان داشته باشیم و بتوانیم در بلندمدت این ورزشگاه را پوشش بدهیم.
وی ادامه داد: سازه ورزشگاه بسیار عظیم است و یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران محسوب می‌شود. از آقای بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همکارانش که محبت کردند و ورزشگاه را برای بازسازی و انجام بازی‌های خانگی استقلال خوزستان به گروه ملی و باشگاه استقلال اجاره دادند، تشکر می‌کنم. امیدوارم که این نیز فتح بابی باشد و هر کسی می‌تواند به سهم خود، مخصوصاً شرکت‌های بزرگ کمک کنند تا بخشی از مسائل مردم و مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را حل کنیم. در گروه ملی همه به انجام این کار برای مردم علاقه‌مند هستند.
محمدی خاطر نشان کرد: یکسری از تأسیسات ورزشگاه غدیر نیاز به تعمیر دارد و صندلی‌ها و اتاق‌ها نیز کمی نیاز به کار و هزینه دارند. زمین چمن کامل سوخته بود و در این چند سال کلاً آبی به چمن نرسیده بود اما پس از هشت ماه تلاش شبانه‌ روز اکنون در شرایط خوبی قرار دارد.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا