ورزش

آرائوخو: 2 بازی را باخته‌ایم، باید رئال را ببریم

برای ال‌کلاسیکو لحظه شماری می‌کنم

رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای، بی‌تاب بازی برابر رئال است و از انگیزه بالای بارسلونا برای این دیدار خبر داد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا که در دو بازی اخیر خود برابر منچستریونایتد و آلمریا شکست خورده، در شرایط روحی نه چندان مطلوب به ال‌کلاسیکو رسیده است. فردا شب در برنابئو رئال و بارسا از دور رفت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر هم قرار خواهند گرفت و این بازی برای میزبان انتقامی است. در آخرین رویارویی دو تیم، بارسا در فینال سوپرجام توانست رئال را 3-1 شکست دهد.

1807213

رونالد آرائوخو، مدافع ارزشمند بارسا، در آستانه این بازی گفت:«ال‌کلاسیکو همیشه بازی خاصی است. دیداری که هر فوتبالیستی رویای حضور در آن را دارد و من برای شروع بازی لحظه شماری می کنم. رئال تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان تعیین کننده زیادی در ترکیب خودش دارد. در خط حمله مهاجمان رئال می توانند ورق بازی را در هر ثانیه برگردانند و ما این را می دانیم. بارسا در فصل جاری ثابت کرده که می تواند با تیم های بزرگ و درجه یک اروپا پایاپای رقابت کند. ما به خودمان ایمان داریم و مطمئنم بازی نزدیکی خواهد شد.»

آرائوخو ادامه داد:«درست است که در دو بازی اخیر خوب نتیجه نگرفته ایم ولی تیم کاملا متحد است. ما در بارسلونا مثل یک خانواده ایم. من تیم را مطمئن و قدرتمند می بینم و پس از دو شکست اخیر، پیروزی در ال‌کلاسیکو و تغییر روند بسیار مهم است. ما در لالیگا صدرنشین هستیم و هنوز هفته های زیادی تا پایان باقی مانده است. در کوپا دل ری نیز به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا