ورزش

آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون

کمیته تعیین وضعیت آرای جدید خود در مورد شکایات بازیکنان، مربیان و باشگاه‌ها را منتشر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در احکام جدید این کمیته باشگاه ایرانجوان، شهرداری آستارا، نفت مسجدسلیمان و چوکای تالش به پرداخت بدهی محکوم شده‌اند و باشگاه نساجی نیز در پرونده شکایت علیرضا طهرانی، با محکومیتی مواجه نشده است.

*با توجه به شکایت ایمان رئیسی از باشگاه ایران جوان بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت محمدعلی نوروزی از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۵۸۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* در پی شکایت علیرضا طهرانی‌فر از باشگاه نساجی مازندران، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان به میزان ۵۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت معین دلاوری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۱۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۲۰  میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت حیدر دادآفرین از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت امیرحسین صالحی از باشگاه چوکای تالشان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۲۹ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت باشگاه وچان کردستان از باشگاه ذوب آهن و فاطمه شبان، کمیته وضعیت دعوای خواهان را مستند به بند ۱۱ ماده ۱۱ آیین دادرسی مردود اعلام کرد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا