ورزش

آرتتا: با دفاع شلخته، پیروزی سخت می‌شود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال پس از بازی ساوتهمپتون گفت که شاگردانش باید در فاز دفاعی بهتر عمل کنند.

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال در مسابقه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس برابر ساوتهمپتون با نتیجه سه بر سه به تساوی دست پیدا کرد.

سومین تساوی متوالی توپچی‌های لندنی فاصله امتیازی با منچسترسیتی را در عدد 5 نگه داشت؛ در حالی که دو بازی بیشتر انجام داده‌اند. میکل آرتتا با وجود عملکرد شاگردانش از آن‌ها تمجید می‌کند.

1855074

میکل آرتتا پس از تساوی مقابل ساوتهمپتون گفت:“مشخص است که از نتیجه راضی نیستیم، دوباره کار را برای خودمان سخت کردیم. اشتباهات بخشی از فوتبال است ولی نحوه واکنش بازیکنانم را بیشتر از همیشه دوست دارم. باورنکردنی است، ما در راه بازگشت به بازی بودیم، دوباره یک گل شلخته گل خوردیم ولی در نهایت باید بازی را می‌بردیم. موقعیت‌های کافی ایجاد کردیم اما برنده نشدیم و ناامید هستیم.”

او با اشاره به دریافت سه گل در بازی امشب گفت:“شما نمی‌توانید در این لیگ سه گل دریافت کنید، اگر مثل ما به روشی شلخته سه گل دریافت کنید، پیروزی شدن در آن مسابقه بسیار دشوار است. این تیم جوان به روشی باورنکردنی واکنش نشان می‌دهد، تماشای موقعیت‌هایی که ایجاد کردند و روحیه‌ای که داشتند لذت بخش بود. پیام واضح است که من آن‌ها را دوست دارم. بازیکنان بیشتر از هر کس دیگری تمایل به پیروزی دارند. شما می‌توانید آن روحیه را در رختکن ببینید، اما واضح است که ما باید کارهای دفاعی را بهتر انجام دهیم.”

آرتتا درباره اعتماد به نفس بازیکنانش اینچنین توضیح داد:“من کمبود اعتماد به نفسی نمی‌بینم. وقتی یک تیم این کار را انجام می‌دهد، معمولا بازیکنان شروع به پنهان شدن می‌کنند. من ندیدم که یک بازیکن آرسنال این کار را انجام دهد. همه آن‌ها مایل به انجام این کار بودند. به همین دلیل از نتیجه 3 بر یک به 3 بر 3 برگشتیم. در این سطح شما نمی توانید گل‌هایی که به ثمر رساندیم را کنار بگذارید.

او درباره بازیکنانش همچنین گفت:”نمی‌توانم بیشتر از این آن‌ها را دوست داشته باشم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا