ورزش

آرتتا: ژسوس این همه درخشیده و راضی نیست!

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، از عملکرد گابریل ژسوس در ترکیب تیمش بسیار راضی است.

به گزارش “ورزش سه”، گابریل ژسوس،ستاره برزیلی و خرید جدید آرسنال از سیتی، در همین مدت کوتاه عملکرد درخشانی در ترکیب تیمی داشته و امروز او با زدن دو گل و ارسال دو پاس گل، نقش اصلی را در برتری 2-4 توپچی ها برابر لسترسیتی ایفا کرد. میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال، مدعی شد ژسوس علیرغم این درخشش نیز از خودش راضی نیست و تیم او به چنین بازیکنانی در ترکیب نیاز دارد.

میکل آرتتا گفت: “من واقعا خوشحالم و از نمایش تیمم راضی هستم.  امرز شاهد یک مسابقه فوتبال تماشایی از سوی هر دو تیم در زمین بودیم. در کل خوشحالیم، چون به نتیجه ای که می خواستیم رسیدیم و توانستیم سه امتیار را از آن خود کنیم. ما می دانیم گابریل ژسوس چه توانایی هایی داشته و قادر به انجام چه کارهایی در زمین است. این بازیکن امروز دو بار برابر لستر موفق به گلزنی شد و دو پاس گل هم ارسال کرد، اما او هنوز هم ناامید است، زیرا گابریل ژسوس فکر می کند حتی می توانست چهار گل نیز به ثمر برساند و شما برای رسیدن به نقطه اوج به بازیکنانی با چنین ذهنیتی در ترکیب خود نیاز دارید.

رفتاری که هواداران آرسنال با ویلیام سالیبا بعد از گل به خودی این بازیکن انجام دادند، چیزی بود که من هرگز در دوران حرفه ای خود ندیده بودم. فکر می کنم این حرکت اعتماد به نفس ویلی را در ادامه مسابقه بالا برد. امروز از عملکرد این بازیکن نسبت به هفته گذشته و بازی با کریستال پالاس خوشحالم، زیرا او به گل به خودی‌اش واکنش نشان داد و این باعث رضایت من شده است.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا