ورزش

آرنولد استقلال این هفته غایب است!

مدافع دوپسته این روزهای استقلال در دیدار برابر مس رفسنجان غایب خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه” تیم فوتبال استقلال تهران فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان محمد ربیعی خواهد رفت.

از همین رو آبی‌ها روز گذشته آخرین جلسه تمرینی فشرده برای این مسابقه را پشت سر گذاشتند. تمرینی که تحت الشعاع محرومیت سه بازیکن اصلی استقلال قرار نگرفت و با حضور تمامی نفرات برگزار شد.

نکته مهمی که ممکن است کمی ذهن ساپینتو را برای این دیدار درگیر کند، محرومیت صالح حردانی از بازی فردا برابر نارنجی پوشان است. این مدافع جوان که این روزها در هر دو پست دفاع راست و دفاع چپ با صلاحدید ساپینتو در ترکیب آبی‌ها قرار گرفته، روز گذشته هم در تمرین حضور پررنگی داشت.

اما انتشار تصویری از صالح حردانی در کنار جعفر سلمانی در تمرین استقلال توسط بخش رسانه‌ای این باشگاه، نگاه‌ها را به عضلات ورزیده و بدن آماده این بازیکن معطوف می‌کند.

حردانی که علاقه زیادی به تمرینات با وزنه دارد و همیشه ژست‌های مختلفش در این تمرینات در تصاویر منتخب این باشگاه جای می‌گیرد، در اردوی آماده‌سازی خردادماه تیم ملی در قطر هم باعث تعجب اعضای تیم ملی شده بود چرا که هرروز بدون استثنا، در سالن وزنه هتل، مشغول تمرین اختصاصی می‌شد.

حالا این بازیکن سرعتی امیدوار است از هفته آینده و دیدار مقابل تراکتور، بار دیگر به ترکیب استقلالی‌ها برگردد و آمادگی بالای او هم کارش را برای این مهم راحت می‌کند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا