ورزش

آرنولد: خوشحالی برای بعد، هنوز کاری نکرده‌ایم

گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، بعد از پیروزی تیمش مقابل تونس به بازیکنانش هشدار داد که نباید دچار غرور شوند تا مبادا در بازی بعدی دچار عدم تمرکز بشوند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی استرالیا امشب در دومین بازی خود در جام جهانی قطر دست به کار بزرگی زد و برای اولین بار در 12 سال اخیر موفق شد در یک بازی جام جهانی به پیروزی برسد.

گراهام آرنولد، سرمربی ساکروها، در پایان این بازی گفت استرالیا هنوز کار خاصی نکرده و بازیکنانش باید همه تمرکزشان را به بازی بعدی مقابل دانمارک بدهند و بیش از حد به فکر پیروز در بازی امروز نباشند.

سرمربی استرالیا در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

با جنگندگی استرالیایی پیروز شدیم
این اولین کلین‌شیتی است که ما از سال 1974 تا امروز در جام جهانی داشتیم که واقعا بی‌نظیر است. ولی این یک بازی است. حریف امروز ما کیفیتی در حد فرانسه که قهرمان دوره گذشته جام جهانی بود نداشت ولی ما با روحیه جنگندگی و اراده پیروزی در این بازی تلاش کردیم و این خیلی مهم بود.

تاکتیک‌های استرالیا برای کسب پیروزی
در نیمه دوم دو یا سه بار تغییر تاکتیک دادیم و چهار یا پنج موقعیت گلزنی خلق کردیم ولی به اندازه کافی دقت نداشتیم. اما تونسی‌ها در تنها شانسی که داشتند عالی کار کردند و آن را به گل تبدیل کردند.

صعود استرالیا از گروهش ممکن است؟
به بچه‌ها گفتم کل ملت به آنها افتخار می‌کنند ولی بعد از تورنمنت در این باره به اندازه کافی صحبت خواهیم کرد. ما هنوز هیچ کار خاصی نکرده‌ایم و باید تمرکزمان فقط روی بازی بعدی با دانمارک باشد و سعی کنیم هر چه بیشتر در این تورنمنت جلو برویم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا