ورزش

آزادکاران منتخب مهیای اعزام به قرقیزستان می‌شوند

پس از حضور در جام جهانی؛

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پس از نایب قهرمانی این تیم در رقابتهای جام جهانی باید بلافاصله نفرات منتخب دیگری را مهیای حضور در تورنمنت قرقیزستان کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فینال رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد بامداد امروز بین تیم‌های ایران و آمریکا برگزار شد که طی آن تیم ملی کشورمان به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد. این دیدار در حالی با نتیجه ۶ بر ۴ به سود کشور میزبان پایان یافت که رحمان عموزاد، علی سوادکوهی، محمدصادق فیروزپور و امیررضا معصومی، ملی پوشانی بودند که با پیروزی میدان مسابقه را ترک کردند و رضا مؤمنی، ابراهیم الهی، امیرمحمد یزدانی، علیرضا کریمی، امیرحسین فیروزپور و کامران قاسم‌پور هم متحمل شکست شدند.

طبق برنامه کادر فنی، آزادکاران ملی پوش بلافاصله بعد از پایان رقابتهای جام جهانی عازم ایران می‌شوند تا پس از یک استراحت کوتاه، خود را مهیای حضور در چرخه انتخابی و رویدادهای پیش رو کنند.

یکی از مسابقات پیش روی آزادکاران، حضور تیم منتخب ایران در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ قرقیزستان است که طی آن رضا اطری، یونس امامی، مجتبی گلیج و امیرحسین زارع به این کشور اعزام خواهند شد. البته این نفرات جزو ملی پوشان اعزامی به آمریکا نبودند و تمرینات خود را از چند روز قبل در خانه کشتی آغاز کردند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا