ورزش

آسنسیو: بارسلونا را می‌بریم ولی نه به‌خاطر رئال

لطفش به ما می‌رسد

مارکو آسنسیو گفت که پیروزی برابر پی اس جی لطف به خودشان خواهد بود نه رئال مادرید.

به گزارش “ورزش سه”، مارکو آسنسیو دیروز بازی مقابل کلرمون (تساوی 1-1) را از ابتدا آغاز کرد. او که مدتی مصدوم بود حالا به شرایط ایده‌آلی رسیده است. ستاره سابق رئال در پایان بازی به خبرنگاران گفت که رختکن تیم متحد است و منتظر بارسلونا هستند.

آسنسیو: بارسلونا را می‌بریم ولی نه به‌خاطر رئال

آسنسیو در مورد نیمکت نشینی امباپه و علاقه این بازی به حضور در همه بازی‌ها گفت: «او می‌خواهد در همه بازی‌ها باشد؟ این تصمیم مربی است. کیلیان در هر بازی چیزهای زیادی به ما می‌دهد. امشب با دو مهاجم بازی کردیم و سپس وقتی کیلیان وارد زمین شد، بسیار قابل توجه بازی کرد.»

لطف به رئال مادرید با حذف بارسلونا: «خب، اولین لطف برای ما خواهد بود. ما هستیم که می‌خواهیم صعود کنیم و بسیار هیجان‌زده هستیم. برای بازی آماده می‌شویم و از حالا روی بازی مقابل بارسلونا تمرکز خواهیم کرد. رختکن کاملا متحد شده است.»

آسنسیو در مورد مصاف با بارسلونا گفت: «بازی رفت را در خانه انجام می‌دهیم و کسب پیروزی بسیار مهم است. با حمایت هواداران می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم و تشویق‌هایشان برای ما یک عامل کلیدی است. ما بسیار هیجان‌زده هستیم. می‌خواهیم همه جام‌ها را ببریم و به حساس‌ترین مقطع فصل رسیده‌ایم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا