ورزش

آغاز اردوی تیم ملی هندبال از دو ماه دیگر/وسلین در جریان لیگ ملی‌پوشان را انتخاب می‌کند

مربی تیم ملی هندبال مردان می‌گوید قرار است در جریان لیگ وسلین ویوویچ بازیکنان را انتخاب و به تیم ملی دعوت کند.

شهداد مرتجی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال مردان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان لهستان-سوئد اظهار کرد: وسلین اعتقادش بر این است که مسابقات لیگ آغاز شود. لیگ برتر هم که از مهر استارت می‌خورد. قرار است دو ماهی مسابقات انجام شود و وسلین از میان مسابقات لیگ بازیکنان را انتخاب و به تیم ملی دعوت کند.
وی در پاسخ به این سوال که یعنی قرار است تیم ملی با ترکیب جدیدی به مسابقات قهرمانی جهان برود گفت: اصلا بحث وسلین ترکیب نیست. همیشه به بازیکنان داخلی و خارجی گفته است که آماده‌ترین‌ها و آنهایی که بیشتر در اختیار تیم ملی و اردوها باشند را دعوت خواهد کرد.
مربی تیم ملی هندبال مردان افزود: مسابقات قهرمانی جهان می‌تواند برای بازیکنان حاضر در لیگ برتر انگیزه باشد. قطعا بازیکنانی داریم که در لیگ خود را نشان دهند و رقابت خوبی میان آنها در لیگ وجود خواهد داشت. هر بازیکنی که خوب کار کند و آماده باشد قطعا به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.
مرتجی در پاسخ به این سوال که آیا قبل از مسابقات قهرمانی جهان دیدار تدارکاتی خواهیم داشت، گفت: می‌دانم که فدراسیون به جد درگیر این قضیه است که برای تیم اردوها و مسابقات خارجی را فراهم کند. 
به گزارش ایسنا، بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مردان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان از ۲۲ دی تا ۹ بهمن برگزار خواهد شد. تیم ملی مردان ایران در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های اسپانیا، شیلی و مونته‌نگرو همگروه است.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا