ورزش

آغاز مذاکرات استقلال و شباب الاهلی بر سر قایدی

کریمی پیگیر وضعیت وینگر بوشهری

مهدی قایدی می گوید که در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی است و باید راهی دبی شود تا از آینده اش مطلع شود.

به گزارش “ورزش سه”، یکی از بهترین بازیکنان استقلال و لیگ برتر در فصل گذشته، مهدی قایدی است که موفق شد 12 مرتبه برای آبی پوشان گلزنی کند ولی وضعیت او برای فصل بعد نامشخص است و هواداران استقلال نیز نگران جدایی احتمالی این بازیکن موثر و کلیدی هستند.

قایدی که مهمان برنامه ورزشگاه بود، در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد اینکه شباب الاهلی یک میلیون درهم جریمه بابت تأخیر در پرداخت اقساط انتقال او را بخشیده و آیا ممکن است بر سر انتقال قطعی او به استقلال با مدیران باشگاه به توافق برسد، پاسخ داد.

قایدی در این خصوص گفت: روز گذشته حیلی مفصل با آقای کریمی صحبت کردم. در حال حاضر من بازیکن شباب الاهلی هستم. چون یکسال قرضی آمده بودم و قراردادم با استقلال تمام شده است.

او ادامه داد: از امروز مذاکراتمان با شباب الاهلی آغاز شده است. باید ببینیم روی چه مبلغی توافق می کنند و اینکه آیا اصلا توافق می کنند یا خیر و نمی دانم برنامه شان چیست. چون خود من در اردوی تیم ملی بودم.

وی اظهار داشت: در یکی دو روز آینده راهی دبی می شوم. آقای کریمی خیلی پیگیر بودند. این مدت با مدیربرنامه هایم صحبت نکرده بودم. از او تشکر می کنم که با چه وضعیتی من را به استقلال آورد. او رابطه خوبی با آقای کریمی دارد و امیدوارم صحبت هایی که در حال انجام است، در نهایت به سود ما و استقلال تمام شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا