ورزش

آقایی: مدیون رحمتی هستم و دوباره گل می‌زنم

می‌خواهیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم؛

مهاجم آلومینیوم امیدوار است روند گلزنی او در دیدارهای آینده تیمش تداوم داشته باشد.

به گزارش “ورزش سه”، سجاد آقایی درباره آخرین شرایط آلومینیوم قبل از شروع دوباره مسابقات لیگ برتر گفت: تیم ما تمرینات خوبی در این مدت داشت و بچه‌ها با برنامه‌ای که سرمربی و کادرفنی تیم در نظر گرفتند، آمادگی و هماهنگی خودشان را حفظ کردند و خدا را شکر الان از هر نظر وضعیت خوبی داریم و آماده بازی‌ها هستیم.

او ادامه داد: طبیعی بود تیم ما نیاز به زمان داشت تا جایگاه واقعی خودش را پیدا کند چون در ابتدای فصل تغییرات زیادی در تیم ما به وجود آمد، اما به مرور زمان تیم به هماهنگی رسید و روی روال افتاد و خدا را شکر با ۶ بازی بدون باخت و رتبه خیلی خوب به تعطیلات رفتیم و بازی‌های خوبی که انجام می‌دادیم، همراه با نتیجه شد.

مهاجم آلومینیوم که در آخرین مسابقه قبل از تعطیلات لیگ برتر به‌عنوان یار جانشین مقابل نساجی مازندران به زمین رفت و موفق شد گل سوم تیمش را بزند، در این باره عنوان کرد: همه اطرافیان و دوستانم می‌دانند شرایط بسیار سختی را گذراندم تا بتوانم دوباره فرصت بازی پیدا کنم و خیلی خوشحالم با لطف خدا و نظر مثبت آقای رحمتی دوباره این شانس را به دست آوردم و توانستیم به تیمم کمک کنم.

آقایی یادآور شد: سال قبل شرایط آنطور که باید برای من پیش نرفت ولی آقای رحمتی لطف زیادی به من داشتند و کاری کردند دوباره برگردم و این فرصت داشته باشم توانایی‌هایم را نشان بدهم. مدیون آقا سید هستم و مطمئن باشید جواب اعتمادشان را با گلزنی دوباره خودم و بازی‌هایی که انجام می‌دهم، خواهم داد.

او درباره دیدار پیش روی آلومینیوم مقابل ذوب‌آهن ابراز کرد: حریف ما ساختار خوبی دارد و  جزو بهترین‌های ایران است ولی ما هم آلومینیوم و جزو سه، چهار تیم لیگ برتر هستیم که واقعا فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و می‌خواهیم روندی که قبل از تعطیلات داشتیم را دوباره ادامه بدهیم و این جایگاه را حفظ کنیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا