ورزش

آقای خاص نقره‌داغ شد: هرگز به داور فحاشی نکن!

ژوزه مورینیو به دلیل رفتارش در فینال لیگ اروپا چهار جلسه محروم شد. باشگاه رم هم به دلیل اتفاقات این بازی با جریمه نقدی مواجه شد.

به گزارش “ورزش سه”، عصبانیت شدید ژوزه مورینیو از داور دیدار فینال لیگ اروپا بین رم و سویا که در پایان بازی باعث شد او در پارکینگ ورزشگاه به سراغ داور رفته و به او فحاشی کند برای مربی پرتغالی گران تمام شد و یوفا او را چهار جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

رم در فینال لیگ اروپا ابتد از سویا پیش افتاد اما گل به خودی جیان‌لوکا مانچینی باعث شد کار به تساوی کشیده شود. در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و جام قهرمانی به سویا رسید. مورینیو که از باخت تیمش عصبانی بود علت شکست را تصمیمات آنتونی تیلور داور انگلیسی می‌دانست. او در پارکینگ ورزشگاه آنتونی تیلور را در حال سوار به اتوبوس پیدا کرده و به او توهین کرد.

1882536
1882247

یوفا امروز اعلام کرد که ژوزه مورینیو به دلیل توهین‌هایش به داور مسابقه فینال لیگ اروپا چهار جلسه محروم شده هاست. رم فصل آینده در لیگ اروپا حضور دارد و مورینیو چهار بازی اول تیمش در مرحله گروهی این رقابتها را از دست خواهد داد.

علاوه بر این یوفا باشگاه رم را هم با جریمه نقدی 50هزار یورویی مواجه کرد و به دلیل استفاده هوادارانش از مواد آتش‌زا حکم داد که جالوروسی فصل آینده در یک بازی خارج از خانه بدون هوادارانش به میدان خواهد رفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا