ورزش

آلگری: دیبالا در حال مذاکره با یوونتوس است

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس بازی کردن در مقابل سمپدوریا را دشوار توصیف کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس امشب با بریس آلوارو موراتا و البته درخشش ووچیک شزنی درون دروازه با نتیجه 1-3 در خانه سمپدوریا به برتری دست یافته و جایگاه خود در رده چهارم جدول را تثبیت کرد. مکس آلگری، سرمربی باتجربه یوونتوس در پایان این دیدار در مورد عملکرد مویس کین و البته شایعات در خصوص جدایی پائولو دیبالا از این تیم صحبت کرد.

مکس آلگری گفت: “تیم امروز از نظر فنی خوب عمل کرد. زمانی‌که کنترل مسابقه را در دست داریم باید پیشرفت کرده، سرعت بازی را کنترل کرده و سپس با ارسال یک پاس مستقیم به بازی سرعت دهیم تا کار حریف را تمام کنیم. 

ما باید متوجه باشیم که در چه زمانی باید صبر کرده و منتظر لحظه مناسب برای ضربه زدن به حریف باشیم. بازی کردن مقابل سمپدوریا آسان نیست، اما ما به این پیروزی نیاز داشتیم تا جایگاه خود در رده چهارم را تثبیت کرده و به بهترین شکل برای تقابل با ویارئال آماده شویم.

حضور مویس کین به جای دوسان ولاهوویچ در ترکیب ثابت؟ کین خوب کار کرده، پنالتی گرفت و حرکت منتج به گل اول را نیز آغاز کرد. مویس کین بازیکن مهمی برای این تیم است. طبیعتا او هنوز جوان است و نیاز به پیشرفت به خصوص در مواردی چون لمس و کنترل توپ دارد، اما او هنگام در اختیار داشتن فضا می‌تواند بازیکنی ویرانگر باشد.

آینده پائولو دیبالا و احتمال جدایی از یوونتوس؟ من نمی‌دانم چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد. پائولو در حال مذاکره با باشگاه است و ما امیدواریم که او را برای بازی روز چهارشنبه مقابل ویارئال در اختیار داشته باشیم.”

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا