ورزش

آلگری: فقط این 3 تیم شانس قهرمانی دارند

ما باید در میان چهار تا باشیم

مکس آلگری از اینتر، ناپولی و میلان به عنوان تنها مدعیان جدی قهرمانی سری آ نام برد.

به گزارش “ورزش سه”، ماسیمیلیانو آلگری بر فشار بزرگ و احساس مسئولیت در یوونتوس تاکید کرد و گفت که به دنبال بازگشت از باخت مقابل ساسولو در بازی بعدی خود مقابل لچه هستند.

بیانکونری شنبه در استادیوم ماپی با اشتباهات دردناک فدریکو گاتی و وویچک شزنی یک شب واقعاً تلخ را تجربه کرد و در نهایت 4-2 برابر ساسولو شکست خورد.

1929041

قبل از این شکست، یوونتوس در هفته‌های ابتدایی فصل جاری قدرتمند به نظر می‌رسید و به خصوص عدم حضور آنها در رقابت‌های اروپایی، به آنها برتری جزئی در مبارزه برای رسیدن به چهار تیم برتر می‌دهد. فاکتوری که فعلا یوونتوس از آن استفاده نکرده است.

از آلگری در کنفرانس مطبوعاتی بازی با لچه پرسیده شد که وضعیت گاتی و شزنی پس از اشتباهاتشان مقابل ساسولو چگونه است: «گاتی باید آرام بماند، چون او تازه کار خودش را آغاز کرده است. اشتباهات دیگری نیز رخ خواهد داد، شاید مانند روز شنبه نباشد اما اتفاق خواهد افتاد. شزنی دروازه‌بان اصلی است و فردا بازی می‌کند، اما می‌داند که پرین دروازه‌بان مهمی است.»

مصدومان: «کین مشکل کوچکی در ساق پا دارد که تشدید شده است. ما امروز وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد. بقیه همه خوب هستند.»

1929661

رهبران رختکن: «ما دنیلو را داریم، شزنی و الکس ساندرو، حتی اگر الان مصدوم باشد نیز هستند. خود روگانی خیلی رشد کرده است. ما نسبت به سال گذشته بازیکنان باتجربه خود را از دست داده‌ایم، اما این مشکل برطرف خواهد شد. ما باید با تعادل به کار خود ادامه دهیم و بدانیم که شرایط سختی مانند شنبه ممکن است رخ دهد. هرچند مشکل ما در روز شنبه بیشتر فردی بود تا تیمی. ما فقط باید پیشرفت کنیم و مسئولیت‌پذیرتر باشیم.»

سرمربی یوونتوس در مورد شروع تیم در فصل جدید و ویژگی‌های حریف بعدی، لچه گفت: «فردا یک تیم قوی را به چالش می‌کشیم، داورسا مربی بسیار خوبی است و او با لچه خیلی خوب کار می‌کند. آنها فوق العاده بازی می‌کنند، بازیکنان تکنیکی دارند و تیمی مستحکم هستند. لچه همچنین کوروینو (مدیر ورزشی) را هم دارد که توانسته مجموعه‌ای خوب را در اختیار مربی قرار دهد.»

1930610

شانس‌های قهرمانی: «اینتر، ناپولی و میلان، سه تیم قدرتمندتر از سایرین هستند. اینتر نشان داده که شایستگی رتبه اول جدول را دارد و ما باید به اندازه کافی خوب باشیم تا برای قرار گرفتن در چهار تیم بالایی و کسب سهمیه بجنگیم. بازی در لیگ قهرمانان از نظر انگیزشی بسیار مهم است.»

ویژگی‌های فدریکو کیزا: «او خیلی خوب کار می‌کند و در بازی حضور فعالی دارد. از او راضی و خوشحالم. فدریکو می‌تواند هنوز پیشرفت کند، و از نقش جدیدی که دارد، آگاه است.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا