ورزش

آلگری: مردم به سرعت همه چیز را فراموش می‌کنند

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس تاکید کرد مهم ترین هدف تیمش مقابل اسپزیا کسب سه امتیاز بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، بیانکونری در ۹ بازی از ۱۴ مسابقه اخیر خود پیروز شده و در پنح بازی دیگر نیز به تساوی رضایت داده تا شرایط برای این تیم در جدول بهتر از اوایل فصل شود. بعد از برتری با یک گل مقابل اسپزیا، مکس آلگری در مورد این دیدار و البته دلایل خستگی تیمش در نیمه دوم مسابقه امشب صحبت کرده است.

مکس آلگری، گفت: “شروع خوبی داشتیم و ما باید حداقل دو بار در نیمه اول به گل می رسیدیم. در ادامه بازیکنان کمی احساس خستگی داشتند و این اتفاق ممکن است زمانی رخ دهد که بازیکنان زیادی مصدوم شده اند و شما نمی توانید از سیستم چرخشی استفاده کنید. 

اگر می خواهید به اهداف خود برسید، باید دشواری های مسابقات را تحمل کنید و امشب مهم بود این که سه امتیاز را به خانه بیاوریم. ما باید برای دیدار مقابل سمپدوریا و سپس ویارئال آماده شده و این روند را به بهترین شکل ممکن ادامه دهیم.

من هرگز ندیده ام که تیمی در همه بازی های خود به راحتی پیروز شود. شما با نمایش هایی مانند این به لیگ قهرمانان و تمام اهداف خود رسیده و با دشواری و نتایج ۱-۰ پیروز می شوید. مردم به سرعت در فوتبال همه چیز را فراموش می کنند، اما در پنج سال اول حضورم در یوونتوس نیز ما بردهای ۱-۰ زیادی داشتیم که ۲۰ دقیقه پایانی را نیز در نیمه خودمان سپری می کردیم. 

اسپزیا در نیمه دوم در بخش هجومی بهتر ظاهر شدیم و ما به آنها اجازه دادیم چند بار برای گلزنی اقدام کنند. گرچه ووچیک شزنی یک عکس العمل خوب نشان داد، اما ما چند موقعیت خوب دیگر هم برای گلزنی داشتیم. طبیعی است که در حال حاضر کمی خسته باشیم.”

پائولو دیبالا در آستانه بازگشت بود که با یک مشکل عضلانی دیگر روبرو شد. مکس آلگری در این رابطه گفت: “ناامید کننده بود، زیرا پائولو در تمرینات دچار مشکل شده و برای بازی امروز در دسترس نبود. خوشبختانه مشکل دیبالا جدی نیست و امیدوارم اگر او در مقابل سمپدوریا غایب بود، برابر ویارئال شانس بازی کردن داشته باشد.”

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا