ورزش

آلگری: ولاهوویچ را با رونالدو مقایسه نکنید

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس مدعی شد تیمش بازیکنی مانند دوسان ولاهوویچ را کم داشته است.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس امشب با درخشش دوسان ولاهوویچ و بریس این بازیکن ۲-۲ امپولی را مغلوب کرده و فاصله خود را با میلان صدرنشین به تنها هفت امتیاز کاهش داد. مکس آلگری اما همچنان هدف یوونتوس را کسب سهمیه لیگ قهرمانان دانسته و البته به تمجید از ستاره صربستانی و گلزن این تیم پرداخت.
مکس آلگری گفت: “دوسان ولاهوویچ بازیکن مهمی بوده و او شخصیت، کیفیت و ویژگی هایی دارد که ما در یوونتوس در اختیار نداشتیم. دوسان ولاهوویچ می خواهد برنده شود و مشتاق یادگیری است. او امروز خیلی بیشتر حرکت کرد و فقط در مرکز خط حمله باقی نماند و این یک مزیت بزرگ برای او و یوونتوس است.

فوتبال بسیار ساده است، شما فقط باید بازیکنان را در پست هایی قرار دهید که بتوانند مطابق با ویژگی های خود بازی کنند. ما چهار یا پنج ماه قادر به انجام این کار نبودیم و در ادامه مجبور شدیم خودمان را با شرایط تطبیق دهیم. در نهایت در محدوده چهار تیم برتر جدول باقی ماندیم و حالا خواهیم دید که چه اتفاقی در ادامه فصل رخ می دهد.
من متقاعد شده ام که حداقل امتیاز ۸۴ یا ۸۵ برای فتخ اسکودتو لازم است. هدف ما قرار گرفتن در پایان فصل در جمع چهار تیم برتر است و باید ثابت قدم باشیم، زیرا آتالانتا، فیورنتینا، لاتزیو نیز مدعی شدند و سهمیه لیگ قهرمانان نبردی بین این سه تیم نیز خواهد بود.
ولاهوویچ یا کریستیانو رونالدو؟ فکر نمی‌کنم بتوانید آنها را با هم مقایسه کنید. شماره هفت سابق یوونتوس پنج بار برنده توپ طلا شدند، اما ولاهوویچ در ابتدای کار خود است. یک بازی خوب کافی نیست، شما به قدرت ذهنی فوق العاده ای نیاز دارید و او در آغاز ماجراجویی خود است.”

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا