ورزش

آماده‌سازی پیکانی‌ها با وزنه، طناب و درخت!(عکس)

آقا مجتبی اینگونه شلاق به شاگردانش می‌زند

تصاویر منتشر شده از تمرینات پیکان برنامه فشرده کادرفنی این تیم برای بازیکنان قبل از شروع لیگ به خوبی نشان می‌دهد.

به گزارش “ورزش سه”، پیکان با وجود اینکه در لیگ برتر بیست و دوم هم با هزینه پایین رویکرد جوانگرایی را در دستور کار قرار داده، اما به نظر می‌رسد با شرایط خوبی مسابقات را شروع کند. خودروسازان پایتخت جزو اولین تیم‌هایی بودند که تمرینات آماده سازی پیش فصل را شروع کردند و حالا زیر نظر کادرفنی فشار این تمرینات به اوج خود رسیده است.

مجتبی حسینی و همکارانش این روزها تمرینات سخت و پرفشاری را برای بازیکنان پیکان در نظر گرفته‌اند. آنها که فصل بدنسازی را پشت سر می‌گذارند، سعی دارند به بهترین شکل ممکن بازیکنان را برای شروع خوب لیگ برتر آماده کنند و به همین خاطر تمرینات پیکان در دو نویت صبح و عصر با جدیت پیگیری می‌شود.

این روزها در تمرینات پیکان همه نوع وسایل برای بدنسازی سخت را مشاهده می‌کنید؛ از وزنه‌های سنگین تا طناب های مخصوص برای بستن بازیکنان به درخت و انجام تمرینات مورد نظر بدنسازی؛ همچنین پیکانی‌ها در زمین چمن نیز تمرینات سختی را انجام می‌دهند و با این شرایط احتمالا شاهد ظهور یک تیم دونده و جذاب در لیگ بیست ودوم خواهیم بود.

پیکانی‌ها هفته گذشته یک مسابقه تدارکاتی نیز با پرسپولیس انجام دادند و قرار است در ادامه مسیر آماده سازی آنها بازی های تدارکاتی دیگری نیز گنجانده شود تا بازیکنان در شرایط بازی نیز قرار بگیرند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا