ورزش

آماده گلزنی به جای طارمی و آزمون

مهاجم گلزن نساجی به دنبال تجربه دومین بازی ملی است.

به گزارش “ورزش سه”، نمایش موثر محمدرضا آزادی در نساجی مازندران کاری کرد تا امیر قلعه‌نویی پس از اردوی فروردین‌ماه که یک بازی ملی هم به او داد، دوباره این بازیکن را پس از گل‌های متوالی برای نساجی مازندران در فهرست نفرات منتخب خود قرار بدهد و بعید نیست دوباره شانس حضور در زمین را هم برای این بازیکن فراهم کند.

آزادی یکی از بازیکنان پرشماری است که امیر قلعه‌نویی فرصت اولین بازی ملی را به او داد و این بازیکن را در دقیقه 84 دیدار رفت مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان به زمین فرستاد، اما همچنان مهاجم نساجی شانس بازی ملی دارد و ممکن است فردا در جدال با ازبکستان استفاده شود.

آماده گلزنی به جای طارمی و آزمون

مهاجم بلند قامت نساجی که در فصل اخیر لیگ برتر 8 گل به ثمر رساند و 4 گل هم در لیگ قهرمانان آسیا زد، در سه هفته پایانی فصل دو بار دبل کرد و با آمادگی عالی به اردوی تیم ملی اضافه شد تا شاید فرصت دوباره برای بازی به او برسد.

محمدرضا آزادی در دیدار گذشته تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ در فهرست 23 نفره قرار نگرفت و از جایگاه تماشاگران بازی را دنبال کرد، اما می‌تواند فردا و مثل دیدار با ترکمنستان، گزینه‌ی جانشینی طارمی و حتی سردار آزمون باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا