ورزش

آمادگی مالکان لیورپول برای امضای استراتژیک

پروژه‌های پسا‌کلوپ؛

پس از اعلام جدایی یورگن کلوپ، باشگاه انگلیسی به بازسازی خود ادامه می‌دهد و در نظر دارد تا یک چهره باتجربه را جذب کند.

به گزارش “ورزش سه”، گروه فنوِی اسپورتس (FSG) به عنوانی مالک لیورپول، به انتصاب پدرو مارکز، مدیر بنفیکا به عنوان بخشی از بازسازی پس از بازگشت مایکل ادواردز به باشگاه، نزدیک است.

ادواردز ماه گذشته به عنوان مدیر فوتبال باشگاه به لیورپول بازگشت و تمامی برنامه‌های فوتبالی باشگاه را زیر نظر خواهد داشت. به عنوان بخشی از نقش جدید خود، ادواردز همچنین بر تمایل مالکان باشگاه برای به انتخاب یک باشگاه دوم نظارت خواهد داشت.

طبق گزارش اتلتیک، مارکز در آستانه امضای قرارداد با باشگاه لیورپول قرار دارد. مارکز به جای لیورپول، توسط گروه فنوِی اسپورتس به خدمت گرفته خواهد شد و لیورپول نیز سعی خواهد کرد از تجربه او در استعدادیابی استفاده کند.

آنالیزور منچسترسیتی
این مدیر پرتغالی کار خود را در سال 2004 در اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد. او در این باشگاه به عنوان مربی، آنالیزور و تحلیلگر داده فعالیت کرد. او به مدت 6 سال در پرتغال حضور داشت تا اینکه به عنوان آنالیزور به تیم اصلی به منچسترسیتی پیوست.

در ورزشگاه اتحاد، او قبل از اینکه به گروه فوتبال سیتی (CFG) منتقل شود، زیرنظر مدیر ورزشی سابق لیورپول یعنی جولیان وارد کار کرد. او آن زمان سمت مدیرفنی و آنالیزور را در اختیار داشت.

آمادگی مالکان لیورپول برای امضای استراتژیک

طبق گزارش اتلتیک، از تجربه گسترده مارکز برای کمک به مالکان لیورپول‌ در یافتن و مدیریت یک باشگاه دوم استفاده می‌شود. مارکز پس از ترک سیتی در سال 2018 به بنفیکا رفت و مدیر فنی جوانان این باشگاه شد.

خرید داروین نونیز
مارکز در جریان مذاکرات لیورپول برای جذب داروین نونیز در تابستان 2022 با لیورپول آشنا شد. تغییر ساختار در لیورپول پس از آن صورت می‌گیرد که یورگن کلوپ اعلام کرد پس از 9 سال سرمربیگری، در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا