ورزش

آمار خیره‌کننده ستاره دانمارک: کریستینسن، بالاتر از کروس!

اگرچه دانمارک نتوانست برتری خود را مقابل اسلوونی حفظ کند و در نهایت با نتیجه ۱-۱ متوقف شد، اما مدافع میانی این تیم، یعنی آندرس کریستنسن، عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشت و رکوردی جدید در یورو به ثبت رساند.

به گزارش “ورزش سه”، کریستنسن، مدافع بارسلونا، که در طول فصل جاری با تصمیم ژاوی هرناندز به دلیل توانایی فوق‌العاده در بازیسازی و پیدا کردن بازیکن آزاد، از مدافع مرکزی به هافبک دفاعی تغییر پست داده بود، در این دیدار ثابت کرد چرا سرمربی او در لالیگا چنین تصمیمی گرفته است. کریستنسن در جریان تساوی مقابل اسلوونی، رکوردی جدید در زمینه پاس ثبت کرد.

طبق آمار، کریستنسن با پاس دادن دقیق تمامی ۸۹ پاس خود در این بازی، به رکورد ۱۰۰ درصد پاس صحیح دست یافت و رکورد بیشترین پاس بدون حتی یک پاس اشتباه در یک مسابقه یورو از سال ۱۹۸۰ را به نام خود ثبت کرد.

آمار خیره‌کننده ستاره دانمارک: کریستینسن، بالاتر از کروس!

پیش از این، تونی کروس، ستاره آلمانی، در دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ مقابل اسکاتلند، در طول ۸۰ دقیقه حضورش در تیم تحت هدایت یولیان ناگلزمن، با ثبت ۱۰۲ پاس، نزدیک بود به این رکورد دست پیدا کند. اما متاسفانه یک پاس اشتباه مانع از ثبت این رکورد توسط کروس شد و در نهایت، این فرصت برای کریستنسن در روز یکشنبه مهیا گشت.

مدافع بارسلونا برای حفظ شانس صعود دانمارک به مرحله حذفی، باید در دیدار بعدی این تیم که در تاریخ ۲۰ ژوئن در ورزشگاه دویچه بانک پارك فرانکفورت مقابل انگلیس برگزار می‌شود، عملکردی درخشان از خود به نمایش بگذارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا