ورزش

آنری الگو و عمویم است!

مارکوس تورام:

مارکوس تورام، مهاجم اینتر، اعلام کرد که تیری هانری یکی از الگوهای بزرگ اوست.

به گزارش “ورزش سه”، مارکوس تورام، مهاجم اینتر، می‌گوید از تیری آنری الگو می‌گیرد و خوشحال است که به عنوان بازیکن تیم ملی فرانسه بازی می‌کند. این بازیکن 26 ساله در تابستان پس از پایان قراردادش با بوروسیا مونشن گلادباخ، به عنوان بازیکن آزاد به نراتزوری پیوست.

او قراردادی 5 ساله به ارزش حدود 6 میلیون یورو خالص در هر فصل منعقد کرد که او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان این باشگاه تبدیل کرد. تورام از زمانی که به اینتر پیوسته است، در 12 بازی اول خود در ایتالیا، 4 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل ارسال کرده است.

تورام با تحسین از عملکرد تیری آنری گفت:“او به دلیل نحوه بازی و همچنین رفتارش یک الگوی بزرگ است. آنری را از کودکی به خوبی می‌شناسم، او مانند پدرم برای من ارزش زیادی دارد. من او را کمی شبیه عمویم می‌دانم.”

این مهاجم 26 ساله خاطرات اولیه خود از تیم ملی فرانسه را به یاد آورد:“تیم ملی برای من تبدیل به یک نقطه حساس شده که هر روز صبح در راه مدرسه از کنار بازیکنان تیم اصلی رد می‌شدم. من در یک مدرسه آمریکایی درس می‌خواندم و به برنامه‌های زمانی متفاوتی نسبت به زمان‌بندی‌های مورد احترام در آنجا عادت داشتم. به یاد دارم اولین باری که از مرکز ورزشی بازدید کردم، نسبت به آنچه قبلاً با آن زندگی می‌کردم، متوجه افزایش شدید سطح شدم، همه بازیکنان ملی پوش بسیار قوی و به نوعی هیولا بودند.”

1954677

تورام درباره اولین روز خود در کمپ تیم ملی فرانسه گفت:“به یاد دارم که روز اول آلن سن ماکسیمین، کریستوفر انکونکو، فلوریان آیه و دیگران بودند. زمانی که شروع به شناختن یکدیگر کردیم، فهمیدیم که زمان زیادی را با هم می‌گذرانیم، مانند یک خانواده می‌شویم. من مسئول “حال خوب” بچه‌ها بودم، سپس هم تیمی‌ها می دانستند که اگر مشکلی داشتند می‌توانند با من صحبت کنند.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا