ورزش

آنچلوتی: روز تمدید با رئال را در تقویم علامت می‌زنم

کارلو آنچلوتی در گفتگویی روز تمدید قراردادش با رئال مادرید را روزی فراموش‌نشدنی توصیف کرد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از شایعات فراوان، بالاخره دیروز کارلو آنچلوتی قراردادش را با رئال تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد. مدیران تیم مادریدی کاملاً به کارلتو اعتماد دارند و قصد دارند پروژه‌شان را با او ادامه دهند. امروز آنچلوتی در جدیدترین صحبت‌هایش درباره این تمدید قرارداد حرف زده است.

او درباره حس و حالش پس از تمدید گفت: «روز بسیار خوبی است. من بسیار خوشحالم که در این باشگاه، با این هواداران و این بازیکنان، رویاهایم را ادامه می‌دهم. روزی است که باید آن را در تقویم علامت بزنم زیرا روز مبارکی است. رئال مادرید بیش از هر چیز برای من یک خانواده است. هر یک از ما بهترین ورژن خودمان را نشان می‌دهیم زیرا در یک محیط خانوادگی کار می‌کنیم. این باشگاه آینده دارد. گذشته از قبل نوشته شده است و ما اکنون زمان حال را می‌نویسیم. مهمتر از همه، این تیم آینده‌ای با یک تیم بسیار جوان و بازیکنان بسیار با استعداد دارد. آینده این باشگاه مانند گذشته و حال موفق خواهد بود. با نسلی از فوتبالیست‌های جدید که در حال ظهور هستند، آینده مادرید بسیار موفق خواهد بود.»

1972997

سرمربی ایتالیایی رئال در مورد فلورنتینو پرز و نقش او در باشگاه افزود: «من او را یک مرد خانواده و مردی می‌دانم که در فوتبال به چیزی دست یافته که هیچ کس نتوانسته است به‌دست آورد. او همچنان انگیزه بسیار قوی‌اش را حفظ می‌کند. او اولین هوادار این باشگاه است. او از کودکی در اطراف باشگاه بوده و این‌ موضوع باعث می‌شود عشق خاصی به این پیراهن داشته باشد. او باشگاه را در اوج نگه می‌دارد.»

او سپس درباره قهرمانی‌هایش در چمپیونزلیگ گفت: «آنچه اتفاق افتاده گذشته است. من به آینده نگاه می‌کنم. وقتی به من می‌گویند که ۴ قهرمانی لیگ قهرمانان کسب کرده‌ام، فقط به پنجمین قهرمانی فکر می‌کنم.»

1972998

او در ادامه تفاوت آنچلوتی امروزی با آنچلوتی در سال ۲۰۱۳ را بیان کرد: «فکر نمی‌کنم خودم یا روش تمرینم را تغییر داده باشم. من ممکن است کمی دانش بیشتری داشته باشم زیرا تجربه بیشتری دارم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا