ورزش

آنچلوتی ستاره رئال را به دیویس ترجیح می‌دهد

کارلو آنچلوتی ترجیح می‌دهد که فرلان مندی در رئال مادرید ماندگار شود تا آنها اقدام به جذب آلفونسو دیویس کنند.

به گزارش “ورزش سه”، علاقه مدیران رئال مادرید به جذب دیویس اتفاق تازه‌ای نیست و بسیاری از رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در طول چند ماه اخیر مدعی شده بودند که این باشگاه به صورت جدی شرایط او را زیر نظر دارد و این احتمال وجود دارد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای به خدمت گرفتنش اقدام کند.

با این حال وضعیت پس از انتخاب ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ تغییر کرد و مذاکرات برای تمدید قرارداد این ستاره کانادایی خیلی خوب پیش رفته است و آنها امیدوار هستند که بتوانند قرارداد جدیدی را با او به امضا برسانند و شرایط به سودشان تغییر کرده است.

آنچلوتی ستاره رئال را به دیویس ترجیح می‌دهد

حالا سایت اسپانیایی رلوو مدعی شده است که آنچلوتی تمایل چندانی هم به جذب این بازیکن ندارد و این موضوع را صراحتا به مدیران رئال اعلام کرده که مایل است قرارداد مندی تمدید شود و او به حضورش در سانتیاگو برنابئو در فصل آینده هم ادامه دهد.

مدیران رئال هم تمایلی به فروش این بازیکن فرانسوی نشان نداده‌اند و از نزدیک شرایط و اتفاقات بایرن و دیویس را زیر نظر دارند و این احتمال وجود دارد که به زودی حتی قرارداد جدیدی را با مندی به امضا برسانند تا شرایط برای ادامه حضور او در این تیم فراهم شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا