ورزش

آیا دست‌های پشت ‌پرده مانع از نتیجه‌گیری مس رفسنجان می‌شود؟

ایسنا/کرمان مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با انتقاد شدید از داوری دو بازی این تیم در لیگ برتر، می‌گوید قطعاً این اتفاقات که رخ می دهد گمان می‌بریم که دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که مانع از نتیجه‌گیری مس رفسنجان شود.

مجید زیندینی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که در دو بازی اخیر مس رفسنجان به زعم کارشناسان، سه پنالتی و یک گل سالم مس رفسنجان مردود شده است، اظهار کرد: قطع به یقین من به عنوان مدیرعامل داوری طبیعی در این دو بازی ندیدم و کارشناسان برنامه‌های تلویزیونی این داوری‌ها را طبیعی ندانسته‌اند مخصوصاً بازی دوم ما که مورد دارد.
وی بیان کرد: طبیعی است که من به عنوان مدیرعامل با توجه به حساسیت بازی‌ها و زحماتی که کشیده‌ایم و خون‌دلهایی که خورده‌ایم تا این تیم بهترین نتیجه را بگیرد قطعاً این اتفاقات که رخ می دهد گمان می‌بریم که دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که مس رفسنجان رشدی که باید بکند نداشته باشد.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که باشگاه نسبت به این موضوع چه واکنشی داشته است، گفت: از فدراسیون شکایت کردیم و فدراسیون نیز داورهایی که برای ما داوری کردند محروم کردند اما این امتیازی را به ما برنمی‌گرداند. امیدواریم با صحبتی که با رئیس دپارتمان داوری و رئیس فدراسیون کردیم داوری برای تیم ما بگذارند که حداقل حق ما پایمال نشود. ما نمی خواهیم سوتی به  نفع ما زده شود حداقل حق ما پایمال نشود.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا