ورزش

اتحاد تیم نفتی پیش از بازی با تیم منصوریان/ شاگردان اشکش برای 4 فینال پایانی هم‌قسم شدند


تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در این هفته بازی حساس و مهمی را پیش رو دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان که با انجام تمرینات فشرده در ۲ نوبت خود را مهیای چهار فینال پایانی لیگ برتر می‌کنند، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز دوشنبه چهارم اردیبهشت باید در ورزشگاه شهدای فولاد شهر اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان برود.

شاگردان ابراهیم اشکش در هفته‌ای که گذشت موفق شدند مقابل ذوب آهن اصفهان با کادری کاملا بومی و با حضور چند بازیکن بومی و زیر 21 سال به پیروزی برسند و اکنون تمرینات‌ سخت خود را زیر نظر کادرفنی پشت سر می‌گذارند تا با نهایت آمادگی روانه دیدار با فولاد خوزستان شوند.

در همین راستا بازیکنان نفت مسجدسلیمان با یکدیگر هم قسم شده‌اند که با تمام انگیزه و توان در 4 فینال پایانی لیگ به مصاف حریفان بروند و تا دقیقه ۹۰ از سهمیه لیگ برتری خود دفاع کنند تا در انتهای فصل اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

باشگاه نفت مسجدسلیمان که همواره از مزیت حضور هواداران خود در تمام دیدارهای داخل و خارج از خانه بهره مند بوده در این نقطه حساس از فصل نیز انتظار دارد مثل همیشه یار و یاور تیم محبوب خود باشند و با حضور در تمرینات و همچنین مسابقه حساس برابر فولاد خوزستان، این امیدواری را به تیم بدهند که روز خوبی را سپری کند و پس از آن با روحیه و انگیزه دو چندان به مصاف دیگر حریفان برود.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا