ورزش

اتفاقی عجیب برای گلر پدیده لیگ: تبعید به لیگ یک

دروازه‌بان شگفتی ساز فصل بیست و سوم لیگ برتر با پایانی عجیب و شاید بهتر بتوان گفت شروع غیرقابل باور برای فصل آتی مواجه شده است.

به گزارش “ورزش سه”، شمس آذر به عنوان شگفتی ساز این فصل از لیگ برتر فوتبال ایران، بازیکنان گمنام زیادی را معرفی کرد؛ یکی از این بازیکنان علیرضا جعفرپور دروازه بان ارومیه‌ای این تیم بود که رفته رفته توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.

جعفرپور که فصل را به عنوان گلر سوم شمس آذر قزوین استارت زد و کمتر کسی تصور حضور او در ترکیب را داشت، در نهایت به واسطه شرایطی که رقم خورد به جایگاه اصلی رسید و حتی توانست در جدول رکوردهای شخصی نیز با ثبت کلین شیت دو رقمی نام خود را مطرح کند. واکنش‌های انفجاری و در کنار مهار چند ضربه پنالتی او را به عنوان گلری آینده‌دار معرفی کرد و انتظار می‌رفت شمس آذر که به دنبال درآمدزایی از فروش ستاره‌های خود است، برای این گلر جوان نیز برنامه ویژه‌ای در بازار تابستانی داشته باشد.

اتفاقی عجیب برای گلر پدیده لیگ: تبعید به لیگ یک

اما اکنون خبری عجیب در خصوص این دروازه‌بان مطرح شده است؛ علیرضا جعفرپور مشمول خدمت سربازی شده و فصل آینده باید در تیمی نظامی کار را دنبال کند!

جعفرپور که با انصراف از دانشگاه فرصت بازی خود در تیمی غیرنظامی را پایان یافته می‌بیند، اکنون برای فصل آینده باید به دنبال تیمی نظامی باشد که بتواند سربازی‌اش را پشت سر بگذارد. اما این تنها مشکل جعفرپور نیست. ملوان اکنون به عنوان تنها تیم نظامی فصل گذشته حبیب فرعباسی را به عنوان سرباز در اختیار گرفته و با این شرایط بعید است او در این تیم و در لیگ برتر بتواند کار را دنبال کند.

تنها گزینه پیش روی جعفرپور در شرایط کنونی فجرسپاسی و نیروی زمینی در لیگ دسته اول هستند و باید دید سرنوشت برای گلر شگفتی ساز لیگ بیست و سوم به چه شکل پیش خواهد رفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا