ورزش

اتفاق شگفت‌انگیز: بلیت بانوان تمام شد(عکس)

بانوان اراکی تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای دیدار آلومینیوم و استقلال خوزستان را خریداری کردند.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان سید مجتبی حسینی و سید سیروس پورموسوی در حالی از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند که طبق پیگیری‌های باشگاه آلومینیوم، این بازی در حضور تماشاگران خانم برگزار می‌شود.

بنابر هماهنگی انجام شده، تعداد ۳۵۰ بلیت برای تماشاگران خانم در دیدار آلومینیوم و اراک و استقلال خوزستان اختصاص داده شد که در فاصله پنج ساعت مانده تا شروع این بازی، تمام بلیت‌های جایگاه بانوان به فروش رفت.

بانوان اراکی که برای نخستین بار تجربه حضور در یک مسابقه رسمی فوتبال را به دست می‌آورند، امروز احتمالا تمام ظرفیت جایگاه تماشاگران در ضلع جنوبی ورزشگاه امام خمینی(ره) که زیر اسکوربورد خواهد بود را تکمیل خواهند کرد.

1910007

در همین راستا، باشگاه آلومینیوم اراک شب گذشته جلسه ویژه‌ای به میزبانی مدیرعامل این باشگاه و در حضور حجت الاسلام احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، مسعود پیرایش مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و … برگزار کرد و این مدیران بازدیدی از جایگاه بانوان به عمل آوردند تا استادیوم بدون نقص آماده حضور بانوان باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا