ورزش

اتفاق عجیب در سری A: اسکوربورد در نقش VAR!

آلبرتو زانگریلو، رئیس جنوا، باشگاه لاتزیو و کارکنان ورزشگاه المپیکو را مورد انتقاد قرار داد و آنها را به نقض قوانین VAR متهم کرد.

به گزارش “ورزش سه”، جنوا در دیدار شب گذشته سری آ در رم، با ضربه سر متئو رتگی با نتیجه 1-0 برنده شد. تیم لاتزیو در نیمه اول ادعای دو پنالتی به سود خود برای خطا بر روی چیرو ایموبیله و ماتیا زاکانی  را داشت، که هر دو ادعا توسط داور رد شدند و حتی توسط VAR بررسی هم نشدند.

با این حال، کارکنان استادیوم المپیکو رم فکر کردند که نقش VAR را بر عهده بگیرند و مطمئن شوند که همه می توانند با پخش مجدد صحنه آهسته برخوردها در صفحه نمایش بزرگ ورزشگاه، ببینند که چه اتفاقی افتاده است.

1916975

این موضوع باعث خشم زانگریلو رئیس باشگاه جنوا شد که اظهارات کنایه آمیز خود را در اینستاگرام ابراز کرد:”نمایش VAR در نمایشگر ورزشگاه یکی از مواردی است که توسط مقررات فعلی ممنوع شده است، اما اجازه دهید بگوییم که در برخی از ورزشگاه‌ها امکان‌پذیر است.”

پخش مجدد، جمعیت را بیشتر خشمگین و برانگیخته کرد، اما واضح است که نظر داوران تغییر نکرد. داورانی که در اتاق VAR بودند، از قبل همان فیلم را دیده بودند و آن را یک برخورد عادی می دانستند .داور هم در موقعیت خوبی برای دیدن واضح آن صحنه قرار داشت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا