ورزش

اتمام حجت آنچلوتی با سه بازیکن رئال

کارلو آنچلوتی روی بورخا مایورال، ماریانو و الوارو اودریوسولا برای فصل پیش رو حساب نمی کند.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید در بازی دوستانه امروز صبح برابر کلاب امریکا به تساوی 2-2 رسید. این دومین بازی پیش فصل رئال پس از شکست در ال کلاسیکو بود. کارلو آنچلوتی در بازی امروز به اکثر بازیکنانش میدان داد ولی بورخا مایورال، ماریانو دیاز و اودریوسولا یک دقیقه هم به میدان نرفتند تا مشخص شود کارلتو روی آنها برای فصل پیش رو حساب نمی کند.

در مورد مایورال گفته می شود او با ختافه به توافق سیده و با قراردادی 5 ساله به ارزش 10 میلیون یورو راهی این تیم خواهد شد. رئال با وجود نیاز به یک مهاجم جدید اما ترجیح داد به مایورال مجوز جدایی بدهد.

اودریوسولا دیگر بازیکنی است که کارلتو روی او حساب نمی کند. در جناح راست دنی کارواخال گزینه اول است و پس از او لوکاس واسکز قرار دارد . این روزها وینسیوس توبیاس برزیلی هم گزینه دیگر مورد علاقه آنچلوتی برای دفاع راست است ولی به دلیل مشکل پر بودن سهمیه بازیکنان غیراروپایی، توبیاس که قرضی از شاختار برای رئال بازی می کند، فعلا باید برای تیم دوم باشگاه به میدان برود. رئال می تواند تا پایان فصل بند خرید 18 میلیون یورویی او را فعال کند.

به ماریانو هم مثل یکی دو فصل گذشته گفته شده که باید رئال را ترک کند اما او که یک سال دیگر قرارداد دارد، همچنان مخالفت جدایی است و با وجود نیمکت نشینی های متوالی قصد دارد تا پایان قراردادش بماند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا