ورزش

اتهام بزرگ به بایرن: با مانه بد بودند چون سیاه بود!

باکاری سیسه، مدیر روابط عمومی سادیو مانه، اظهارات تندی را علیه مدیران بایرن مونیخ و لروی سانه مطرح کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، مانه تنها یک فصل پس از پیوستن به بایرن مونیخ در این تیم دوام آورد و پس از آن تصمیم به ترک این باشگاه گرفت. 

او چند روز قبل رسما راهی النصر شد تا در فصل جدید در کنار کریستیانو رونالدو در لیگ فوتبال عربستان به میدان برود و بتواند خاطره تلخ حضورش در آلیانز آرنا را به دست فراموشی بسپارد. 

حالا باکاری سیسه صحبت‌های جالبی را درباره اتفاقاتی که در بایرن برای این بازیکن رخ داد مطرح کرده است. او در این باره گفت:« همه در فوتبال اروپا می‌دانند که سانه زودجوش است اما مانه بسیار آرام است. سانه در درگیری پیش آمده پایش را از حدش فراتر گذاشت. 

حرف‌های نادرست بسیاری درباره آنچه رخ داد مطرح شد. رسانه‌های آلمانی بازی کثیفی را به راه انداختند. آنها با سانه علیه مانه تیم شدند. گفته شد که او 500 هزار یورو جریمه شده است که دروغ بود. سانه پس از این اتفاق از او عذرخواهی کرد. چرا؟ چون می‌دانست کار زشتی انجام داده است.»

1853277

او در پاسخ به این سوال که آیا حقیقت دارد که سانه توهین نژادپرستانه به مانه کرده و بایرن حقیقت را برای دفاع از او پنهان کرده است اظهار داشت:« بله، حقیقت دارد. من نمی‌توانم وارد جزئیات خاصی شوم. به همین دلیل است که گفتم کوتاهی از سمت بایرن هم صورت گرفته است. این دیوانه‌کننده است!»

سیسه با انتقاد از رفتار مدیران بایرن اضافه کرد:« توماس توخل از همان ابتدا رابطه خوبی با مانه داشت اما نمی‌دانست که مدیران این باشگاه تصمیم دیگری دارند. او در نهایت تصمیم آنها را پذیرفت و به مانه گفت که مدیران دوست ندارند او در این تیم بازی کند. این تصمیم فوتبالی نبود و توخل نقش عروسک خیمه شب بازی مدیران بایرن را ایفا کرد. 

اگر رنگ پوست سادیو مانه باعث ناراحتی سانه بود، بیشتر از او باعث ناراحتی مدیران بایرن مونیخ بود چون آنها درک نمی‌کردند که چرا باید چنین دستمزد بالایی را به چنین بازیکنی پرداخت کنند و تصمیم داشتند به دوران حضورش در بایرن پایان دهند.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا