ورزش

اتوبوس ایران پشت بیرانوند

برای روز مبادا؛

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران با انجام نمایش دفاعی کاملاً مخالفت دارد و این موضوع در تمرینات قابل رویت است.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که پیش از دومین بازی تیم ملی کشورمان ایران در جام ملت آسیا ۲۰۲۳ مقابل هنگ‌کنگ، ملی پوشان در کمپ تیم ملی مشغول تمرینات هستند، تصویری جالب از نحوه تمرینات علیرضا بیرانوند به چشم آمد.

اگرچه امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی کشورمان در صحبت‌های اخیرش به بازی تهاجمی تاکید کرده بود و گفته بود که هیچ علاقه‌ای به «دفاع اتوبوسی» ندارد، حال این تصویر گونه‌ای نشان می‌دهد که اگر توپ تیم‌های حریف، از خط دروازه گذر کند قرار نیست از اتوبوس پشت سر او رد شود.

1980155

بیرانوند این روزها در تمرین تیم ملی به منظور افزایش تعداد کلین‌شیت‌های خودش و آرامش چهارچوب فلزی دروازه ایران، به سختی مشغول تمرینات است تا آمادگی بدنی خودش را در بالاترین سطح نگه دارد و البته می‌داند که تحت هر شرایطی از حمایت مردم ایران را به دنبال دارد.

از طرفی سبک بازی تیم ملی در دیدارهای اخیر به گونه‌ای بوده که بر خلاف گذشته هیچ خبری از نمایش‌های تماماً دفاعی نبوده و به وضوح شمار گل‌های تیم ملی نشان می‌دهد که سبک تهاجمی مورد نظر امیر قلعه‌نویی و کادر فنی در حال اجرا است؛ حتی می‌توان نوشت که اتوبوس امیر پشت سر علیرضا بیرانوند پارک شده و قرار نیست به سادگی دروازه تیم ملی باز شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا