ورزش

احترام فرانسوی‌ها به قربانیان حمله تروریستی داعش

تیم ملی فرانسه در تمرین دیروز تیم به یاد قربانیان حمله داعش به استاد دو فرانس در تاریخ 13 نوامبر 2015 ادای احترام کرد.

به گزارش “ورزش سه”، هشت سال پیش، 130 نفر در حملات پاریس و استاد دو فرانس در سن دنیس کشته شدند. روز گذشته، قبل از تمرین در کلرفونتن، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فرانسه به احترام قربانیان حملات 13 نوامبر 2015 یک دقیقه سکوت کردند.

این بازیکنان در جلوی درب ورودی اصلی به زمین بازی با در دست گرفتن شانه‌های یکدیگر و حلقه زدن کنار یکدیگر با یک دقیقه سکوت یاد این افراد را گرامی دانستند. افسر امنیتی این تیم که بعد از حملات تازه در بروکسل برای حفاظت ویژه از تیم ملی در نظر گرفته شده است، فرمانده محمد سنهاجی، چند دقیقه‌ای در مورد واقعه صحبت کرد. این افسر به خبرگزاری فرانسه توضیح داد: “من با آنها در مورد عظمت این لحظه و ارزش‌های جمهوری صحبت کردم و به آنها یادآوری کردم که کشور ما در آن روز مورد حمله قرار گرفته است.”

1953939

بولت استقلال
بازیکنان سپس به دو گروه، 9 نفر در زمین تمرین با حضور اولیویه ژیرو و نوجوان تازه وارد وارن زایر-امری، و چهارده نفر دیگر در سالن بدنسازی تقسیم شدند. تیم فرانسه روز شنبه در نیس به مصاف جبل الطارق می‌رود و در 21 نوامبر در آتن مقابل یونان در دیدار مقدماتی یورو 2024 بازی می‌کند. آبی‌ها از جمله تیم‌هایی هستند که صعود خود را به یورو قطعی کرده‌اند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا