ورزش

احتمال از دست رفتن جام جهانی مصر برای تیراندازان/ ویزا صادر نشده است

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: با توجه به‌ اینکه هنوز ویزای ورزشکاران نیامده‌ است پیش بینی می‌شود تیم به جام جهانی مصر اعزام نشود.

سید جعفر موسوی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اعزام شدن یا نشدن تیم ملی تیراندازی به جام جهانی مصر اظهار کرد: مشکل مالی نداریم، زمانی هم که قربانی به عنوان رییس انتخاب شد اعلام کرد که مشکل مالی وجود ندارد اما تاکنون روادید ورزشکاران از سمت کشور مصر صادر نشده است. 

دبیر فدراسیون تیراندازی افزود: مصر هم سفارتخانه در ایران ندارد و تنها دفتر حفاظت منافع دارد. مدارک ورزشکاران به آنها تحویل داده شده و حتی از طریق امور روابط خارجه هم پیگیری شده است اما هنوز ویزا صادر نشده است. در حال حاضر ورزشکاران ما در اردو هستند و تمرین خود را دارند. آنها آماده‌اند ولی هنوز تا این لحظه ویزا صادر نشده است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا امید به اعزام به جام جهانی وجود دارد گفت: ما از تلاش خود دست برنداشته‌ایم. تا آخرین لحظه هم ورزشکاران در اردو هستند و همه چیز آماده است. با توجه به اینکه مسابقات نزدیک است پیش بینی ما این است که این اعزام صورت نمی‌گیرد. 

موسوی در ادامه در خصوص تعداد نفرات اعزامی به مسابقات جام جهانی گفت: کاروان ما ۱۳ نفر شامل ۱۰ ورزشکار و ۳ مربی و سرپرست است. 

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: این مسابقات جام جهانی است و در آن سهمیه المپیک پاریس توزیع نمی‌شود. مسابقات مصر که در ۱۴۰۱ و بعد از بازی‌های آسیایی انجام می‌شود اولین مسابقه برای توزیع سهمیه المپیک است. 

وی در پاسخ به این سوال که چند جام جهانی دیگر تا بازی‌های آسیایی وجود دارد، گفت: سه جام جهانی دیگر در برزیل، باکو و کره جنوبی در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ پیش رو خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم تا برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم مقدمات سفر را آماده کرده و سفر را از دست ندهیم. 

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا