ورزش

احتمال بازگشت برانکو به ایران: 33 درصد!

اتفاق قابل توجه درباره صورت همگروهی با چین

در صورت همگروهی ایران با چین در مقدماتی جام جهانی احتمال بازگشت برانکو ایوانکوویچ به ایران وجود دارد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی چین شب گذشته با سختی فراوان جواز صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 را کسب کرد و جزو 18 تیمی قرار گرفت که در این مرحله حضور دارند. چینی‌ها حالا در سید پنجم قرعه‌کشی همراه فلسطین و قرقیزستان قرار گرفته‌اند و منتظر انجام این قرعه‌کشی هستند تا حریفان خود برای دور نهایی را بشناسند.

با توجه به اینکه ایران قطعا در مرحله بعدی با یکی از تیم‌های حاضر در سید پنجم رودررو می‌شود احتمال رویارویی با تیم ملی چین که هدایت آن برعهده برانکو ایوانکوویچ است وجود دارد.

برانکو که در زمان سرمربیگری عمان و قبل از جام ملت‌های آسیا بحث‌های زیادی درباره احتمال بازگشتش به فوتبال ایران وجود داشت، سرانجام ترجیح داد به چین برود و هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

حالا با توجه به احتمالات موجود، برخورد ایران و چین را هم باید در نظر گرفت. اگرچه در کشور چین بحث‌هایی درباره جدایی برانکو از تیم ملی این کشور وجود دارد، اما در صورتی که سرمربی کروات روی نیمکت اژدها بماند، می‌توان انتظار یک چالش جذاب را برای تیم ملی ایران کشید.

اینکه برانکو بعد از مدت‌‌ها به عنوان سرمربی چین به تهران سفر کند، احتمالی است که قبل از قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی مطرح است. با توجه به همگروهی ایران با یکی از تیم‌های سید پنجم هم حدود 33 درصد احتمال برخورد شاگردان برانکو و قلعه‌نویی وجود دارد که در این صورت سفر سرمربی سابق تیم ملی ایران به تهران قابل توجه خواهد بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا