ورزش

اخباری: تیم‌مان پزشک ندارد و مصدوم می‌دهیم!

یک سری مسائل را بعدا می‌گویم؛

سعید اخباری در مورد برخی از مشکلات چادرملو که در نتیجه نگرفتن‌شان دخیل بوده گلایه کرد‌.

به گزارش “ورزش سه”، سعید اخباری، سرمربی چادرملو پس از شکست تیمش مقابل شمس آذر قزوین در این خصوص گفت: خیلی بازی را خوب شروع کردیم، تیم صدر جدول بود و جلوی این تیم بچه‌های ما فوق العاده بازی کردند. دقیقا از همان مسئله‌ای که کار کرده بودیم از کرنر در تیر یک گل خوردیم. به بچه‌هایم خسته نباشید می‌گویم، هرچه داشتند گذاشتند.

سرمربی چادرملو اضافه کرد: در هر تیمی که پیروزی و شکست است یکسری سلسله مراتب و مسائل وجود دارد که این اتفاق می‌افتد. اگر همبستگی وجود نداشته باشد موفقیت پیش نمی‌آید. من مسئولم اما همه در نتایج تیم دخیل هستند و کسی نمی‌تواند خودش را با یکسری تصمیمات پشت نتیجه نگرفتن تیم پنهان کند. خیلی تنهاییم در یکسری مسائل. نمی‌خواهم مشکلات‌مان را بازگو کنم و به رسم حرفه‌ای‌گری می‌خواستم اول با مدیران خودمان صحبت کنم‌ ولی با مدیرعامل خودمان که نتوانستم ارتباط برقرار کنم!

او در مورد اینکه چه زمان در مورد مسائل پیش آمده صحبت می‌کند بیان کرد: گرچه فشار آوردن به تیمی که بیست روز است بسته شده کار درستی نیست. خیلی مسائل وجود دارد و به زودی عنوان خواهم کرد. تیم ما بعد از هفته هشتم می‌توانست اوج بگیرد ولی یکسری تصمیم‌گیری‌هایی اتفاق افتاد که در خیلی از مسائل از جمله مصدومیت‌ها و چیزهای دیگر دخیل بود. اجازه دهید تا ورود و صحبت مدیران بالادست من صحبت نکنم ولی اگر قرار باشد کسی خودش را مخفی کند من هم می‌توانم صحبت کنم.

اخباری ادامه داد: حق باشگاه است که بخواهد مدیرفنی بگذارد. سلسله مراتب و قراردادها مشخص است و من سرمربی این تیم هستم. به آقای نصرتی هم به عنوان مدیرفنی خوشامد می‌گویم و به فال نیک می‌گیرم.

اخباری درمورد مصدومیت‌های تیم‌شان گفت: متاسفانه لفظ متمول برای تیم ما این فشارها را ایجاد کرده است. ما متاسفاته پزشک و فیزیوتراپ نداریم! بعد از ۱۳ هفته علی‌رغم همه درخواست‌ها پزشک نداریم و خیلی از این قضیه ضربه می‌خوریم چون ریکاوری خوبی نداریم.

او در پایان گفت: من قرارداد دارم و همه عوامل تاثیر دارند و نمی‌شود یک وزنه‌ای را به پای شما ببندند و بخواهند در دوی استقامت شرکت کنید! خیلی مسائل باید بماند و الان بیان نمی‌کنم. همه باید به برگشتن روحیه این تیم کمک کنند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا