ورزش

اختر: استقلال برای کامل شدن حداقل 3 بازیکن نیاز دارد/ اوضاع تیم از هیچ لحاظی نرمال نیست

پیشکسوت استقلال انتقادات زیادی به روند آماده سازی پیش فصل این تیم دارد.


ادموند اختر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال از هیچ جنبه ای بخواهیم بررسی کنیم وضعیت خوب و نرمالی ندارد. نه در حیطه مدیریت نه در نقل و انتقالات نه در بحث حفظ شاکله تیم و نه در شرایط آماده سازی پیش فصل و پرداختی‌های بازیکنان و اوضاع روحی تیم از هر جنبه‌ای بررسی کنیم استقلال وضعیتش خوب نیست و در این شرایط لیگ تا چند روز دیگر شروع می‌شود و نمی‌دانم چطور می‌خواهند این تیم را جمع و جور کنند.

وی افزود: مشکلات حال حاضر استقلال هم همان مواردی است که در سال‌های اخیر هم دیده‌ایم و اتفاق جدیدی نیست. عدم ثبات در مدیریت و کادر فنی و مشکلات مالی و اخیراً هم بسته شدن پنجره و هیچکدام از این موارد اتفاقات جدیدی نیست که آن را قبلاً هم ندیده باشیم. وقتی یک موضوع بارها و بارها تکرار می‌شود نشان از یک سو مدیریت در سطح کلان ورزش کشور دارد و از این بابت باید تأسف خورد. 

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه هم گفت: استقلال مشکل حادی از لحاظ بازیکن به جز خط حمله ندارد. در هر پست شما نگاه کنید بازیکنان خوبی در اختیار دارند. دو گلر خوب و چند بازیکن خوب هم در خط دفاع جذب شدند و در هافبک هم بازیکنان کلیدی حفظ شدند و می‌شد در اینجا یک بازیکن خلاق هم اضافه کرد ولی عمده مشکل باشگاه در حال حاضر پر کردن جای خالی محبی و قایدی است. یکی از آنها را می‌توان با جایگزین کردن مهرداد محمدی پوشش داد ولی خب بازهم حداقل به دو بازیکن در خط حمله نیاز است. 

اختر ادامه داد: با جذب یک هافبک خلاق، یک وینگر و یک مهاجم نوک گلزن استقلال بازیکنانش تکمیل می‌شوند ولی مشکل اصلی استقلال بیش از جذب بازیکن، فراهم شدن پول است. وقتی پنجره بسته است و بازیکنان بابت عدم دریافت مطالباتشان اعتصاب می‌کنند یعنی شما پیش فصل خوبی نداری و این اثرش را روی نتایج هفته‌های ابتدایی می‌گذارد و اثرش را در رتبه تیم در پایان فصل خواهیم دید. 

پیشکسوت فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلات مالی استقلال هرچه زودتر حل شود. اول اولویت باید باز شدن پنجره باشد و بعد پرداخت معوقات بازیکنان و در درجه سوم جذب ۲-۳ بازیکن مطابق نیاز کادرفنی. اگر این سه کار انجام شود شاید استقلال در فصل جدید بتواند با تیم‌های مدعی دیگر که اوضاع خیلی خوبی دارند رقابت کند. 

 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا