ورزش

اختر: استقلال فقط زمانش را با بیرانوند تلف کرد/ شرایط به همین منوال باشد این تیم امسال هم نمی‌تواند جام بیاورد

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد وضعیت حال حاضر این تیم صحبت کرد.


ادموند اختر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در مورد وضعیت این روزهای استقلال توضیح داد: استقلال واقعاً از سایر تیم‌ها در نقل و انتقالات عقب مانده است. عملکرد ضعیف مدیریت قبلی و همینطور تغییرات مدیریتی در این مقطع حساس باعث شد زمان برای استقلال از دست برود و حالا شرایطی پیش آمده که نه توانستند بازیکنان مد نظر را به خدمت بگیرند و نه حتی در حفظ ستاره‌های تیم موفق عمل کردند و هر روز صحبت از جدایی یکی از بازیکنان مطرح است و شرایط خوبی نیست.

وی در مورد نارضایتی نکونام هم گفت: او حق دارد از شرایط ناراضی باشد. من نمی‌دانم چه بازیکنانی را از باشگاه خواسته جذب کنند ولی حتماً در این مورد باشگاه ناکام بوده که جواد نکونام هم شاکی است و رضایت ندارد. حالا با تغییرات مدیریتی امیدوارم اتفاقات خوبی در پیش باشد هرچند تا الان زمان زیادی از دست رفته است و جبران مافات خیلی دشوار است. اگر طی روزهای آینده اتفاق خوبی در مورد استقلال رخ ندهد بعید می‌دانم امسال هم بشود امیدی به این تیم داشت.

پیشکسوت استقلال در مورد ماجرای مذاکره با بیرانوند هم توضیح داد: من از اولش هم حدس می‌زدم این انتقال نشدنی باشد ولی مسئولان وقت باشگاه جوری با اطمینان حرف می‌زدند گفتم لابد توافقی واقعاً صورت گرفته است ولی خب انتقال بزرگی بود و تقریباً مشخص بود نشدنی است. استقلال فقط وقتش را با این مذاکره تلف کرد و زمان از دست داد و چند بازیکن دیگر را هم که نیاز داشت باشگاه‌های دیگر به خدمت گرفتند. عملکرد مدیریت باشگاه در خصوص بیرانوند واقعاً ضعیف بود و جای هیچ توجیهی نداشت. اینکه نکونام هم از شرایط حال حاضر ناراضی است کاملاً طبیعی است و حق را به او می‌دهم.

اختر در مورد حضور علی خطیر در رأس مدیریت باشگاه استقلال هم توضیح داد: همانطور که گفتم به این رفت و آمدها در باشگاه عادت کرده‌ایم و حالا باز جای شکرش باقی است که مسئول جدید را سریع انتخاب کردند تا زمان بیشتر از این از دست نرود. الان هم برای علی خطیر آرزوی موفقیت دارم و عملکرد اوست که نشان خواهد داد در استقلال موفق بوده یا نه و باید صبر کنیم و ببینیم و الان نمی‌شود در این مورد نظر داد.

وی در مورد عملکرد استقلال در نقل و انتقالات هم گفت: تا اینجا آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی جذب شدند که خریدهای خوبی هستند ولی استقلال دو مدافع میانی از دست داده و یک بازیکن دیگر در این پست لازم دارد، وضعیت دروازه استقلال مشخص نیست و از طرفی محبی هم ظاهراً جدا شده و قایدی هم کار ماندنش سخت شده و مشخص نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد. امیدوارم نفرات اصلی تیم حفظ شوند یا جایگزین مناسب به جایشان خریداری شود.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا