ورزش

اختصاصی: انتقال مرد سال آسیا به سیرجان

خرید بزرگ‌ برای قهرمانی لیگ برتر؛

بهترین فوتسالیست آسیا 2023 که در مایورکا به آرزوی قهرمانی در اروپا دست یافت، امروز رسما به گهرزمین خواهد پیوست.

به گزارش “ورزش سه”، کاغذبازی‌ها برای این انتقال چشمگیر در فوتسال ایران در مراحل پایانی قرار گرفته است و همه چیز برای امضای نهایی آماده هستند. اولادقباد روز گذشته به سیرجان سفر کرد و آزمایش‌های پزشکی را با پایان رسانده. مرد سال آسیا 2023 این فصل برای گهرزمین دریبل می‌کند و تماشاگران سیرجانی را به وجد می‌آورد‌. او پس از دو قهرمانی در چمپیونزلیگ اروپا و جام باشگاه‌های جهان، در سی سالگی به دنبال چالش جدیدی است تا با گهرزمین تاج و تخت لیگ برتر را فتح کنند. سلطنتی که سال‌هاست در اختیار تیم‌های گیتی‌پسند و مس‌سونگون ورزقان بوده است.

اختصاصی: انتقال مرد سال آسیا به سیرجان

گهرزمین برای به خدمت گرفتن اولادقباد با تیم مشهور اسپانیایی اینترموویستار مبارزه کرد. زیرا اعتقاد دارد با او می‌تواند در سومین فصل حضور در لیگ برتر ایران به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. بازیکنانی در سطح جهانی هم‌تیمی‌های اولادقباد در گهرزمین هستند که بازی‌های پرشماری را کنار آن‌ها حضور داشته. پس به نظر می‌رسد مکان مناسبی برای جاه‌طلبی انتخاب کرده است. بند آزادسازی بازیکن فعال شده و مایورکا پالما مشکلی بابت ترانسفر ستاره ایرانی نخواهد داشت.

در اوایل ماه خرداد، ورزش سه این انتقال بزرگ را فاش کرد و مراحل ابتدایی قرارداد پیش از به پایان رسیدن مسابقات پلی‌آف لالیگا آغاز شد که توافق نهایی امروز حاصل می‌شود. اولادقباد و باشگاه می‌خواهند امروز به صورت رسمی اعلام کنند تا طرفداران سیرجانی از حضور مردسال آسیا اطمینان خاطر داشته باشند.

2043831

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا