ورزش

اختصاصی: سرمربی پرسپوليس مشخص شد

بازگشت سرخ‌ها به گزینه کروات

باشگاه پرسپوليس با گزینه جانشین اوسمار ویرا برای نیمکت خود به توافق نهایی دست یافته است.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از پایان لیگ که با قهرمانی پرسپوليس با هدایت اوسمار ویرا همراه شد، این مربی برزیلی بنا به دلایلی حاضر به تمدید قرارداد و ادامه همکاری با سرخ‌ها نشد.

مدیران پرسپوليس اما با سیاستی جالب با اشاره به موضوع درخواست استراحت از سوی این سرمربی و فرصت برای پاسخگویی در خصوص شرایط تمدید قرارداد، موضوع را تا حدی زیادی مسکوت نگه داشته و فرصت این را برای خود شکل دادند تا به مذاکره با گزینه‌های خود بپردازند.

گزینه‌هایی که همانند پنجره زمستانی و زمان جدایی یحیی گل‌محمدی از هر بخشی به آنها معرفی می‌شدند؛ در نهایت اما درویش با استانداردهای خاص خود که یکی از اصلی‌ترین آنها مسائل مالی بود، روند مذاکره و بررسی گزینه‌ها را دنبال کرد.

یکی از گزینه‌های نزدیک به این باشگاه اکنون دراگان اسکوچیچ است؛ سرمربی اسبق فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی که آخرین حضورش در فوتبال ایران با نشستن روی نیمکت تیم ملی و رسیدن به سهمیه جام‌جهانی قطر همراه شد. هرچند بعد از این موفقیت و تغییراتی که فدراسیون فوتبال با بازگشت مهدی تاج و برکنار شهاب‌الدین عزیزی خادم داشت، اسکوچیچ جای خود را به كارلوس كی‌روش داد.

اکنون که اسکوچیچ با بازگشت به کرواسی با فدراسیون این کشور همکاری می‌کند، گفته می‌‌شود به توافق ابتدایی با مدیران پرسپوليس دست یافته و احتمالا فصل بیست و چهارم چالش جدیدی را در ایران دنبال کند. در این راه گفته می‌شود یکی از بازیکنان پرسپوليس که سابقه همکاری با اسکوچیچ را در کارنامه دارد، زمینه گفتگوی وی با باشگاه و مذاکرات را شکل داده و طرفین به نتیجه مثبتی در این راه دست یافته‌اند و  تا حد زیادی باید این مرد کروات را به عنوان سرمربی بعدی سرخ‌ها دانست.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا