ورزش

اختصاصی: یحیی ملی‌‌پوش اماراتی را می‌خواست

پرسپوليس در به در به دنبال شماره هشت

سرمربی پرسپوليس در لیست بازیکنان مدنظر خود نام احمد نوراللهی را نیز قرار داده بود که این انتقال نهایی نشد.

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل‌محمدی در بازگشت به تهران پس از تعطیلات پایان فصل، لیست بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه اعلام کرد.

نکته جالب توجه در این لیست حضور احمد نوراللهی شماره هشت اسبق سرخ‌هاست که در تیم شباب الاهلی فصل را با قهرمانی به پایان رسانده بود.

نوراللهی که یکی از بازیکنان محبوب پرسپوليس محسوب می‌شود، طی دو فصل گذشته در امارات و تیم شباب حضور داشته و فصل گذشته را با قهرمانی به پایان رسانده بود و اکنون نیز بعد از گمانه‌زنی‌های زیادی راهی تیم الوحده این کشور شده است.

اتفاقی که باعث شد تا یکی از خریدهای پرسپولیس و گزینه‌های یحیی گل‌محمدی به این شکل از دست برود و آنها اکنون به دنبال گزینه دیگری باشند.

1795652

نوراللهی که در آخرین فصل حضور در جمع سرخپوشان یکی از بهترین نمایش‌های خود را به اجرا گذاشته بود، بهمراه مهدی قایدی راهی امارات و تیم شباب الاهلی شده بود و توانست در مسیر کامیابی و موفقیت این تیم در مسیر قهرمانی، مهره‌ای تاثیرگذار لقب گیرد.

گل‌محمدی در میان اسامی اعلامی به باشگاه که پنج نفر بودند، نام نوراللهی را نیز قرار داده بود که این بازیکن با توجه به پیشنهاد الوحده امارات، در این کشور ماندنی شد و سرمربی سرخ‌ها اکنون به دنبال گزینه دیگری در این پست خواهد بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا