ورزش

اختلاف بین بارسلونا و دمبله بالا گرفت

بحث انتقال عثمان دمبله به پی اس جی از چند روز گذشته وجود دارد و جدایی او تقریبا قطعی است ولی ستاره فرانسوی و بارسلونا در مورد بند درصد تقسیم پول بین خود اختلاف نظر دارند.

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن قبل از منقضی شدن مهلت فعال شدن بند فسخ دمبله (دو روز پیش)، نامه‌ای به باشگاه بارسلونا ارسال کرد و در آن تصمیم خود برای فعال کردن این بند برای وینگر فرانسوی که در آن زمان 50 میلیون یورو بود، اعلام کرد.

با ارسال این نامه، پاریسی‌ها با وجود تمام شدن اعتبار این بند، امکان پرداخت آن را در مدت پنج روز یعنی تا پایان روز جمعه را دارند. هر دو باشگاه ولی تلاش خواهند کرد تا با مذاکره این انتقال را نهایی کنند. پاریس به بارسا اعلام کرده که حاضر نیست بیش از 50 میلیون یورو بدهد.

1904414

طبق توافق سال گذشته بارسلونا و ایجنت دمبله، اگر باشگاهی این بند فسخ را فعال کند، نیمی از آن به دمبله خواهد رسید اما بارسلونا حالا معتقد است که در صورت مذاکره با پی اس جی که دشواری های خاص خودش را دارد، نمی تواند 25 میلیون یورو به دمبله و ایجنتش پرداخت کند و این درصد باید کمتر شود.

 بارسلونا معتقد است در صورتی نیمی از رقم فسخ به دمبله می رسید که پی اس جی بند فسخ را در مهلت قانونی فعال می کرد ولی حالا شرایط کاملا متفاوت شده است. بارسلونا اعتقاد دارد تا حل نشدن این موضوع می تواند تا 21 آگوست (19 روز دیگر) نیز دمبله را حفظ کرده و مانع از انتقالش شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا