ورزش

ادعای جالب ستاره جنجالی: عاشق رئال مادرید بودم!

گرت بیل، ستاره ولزی سابق رئال مادرید، می‌گوید از پیوستن به این باشگاه پشیمان نیست و از حضور در این تیم لذت برده است.

به گزارش “ورزش سه، بیل به عنوان یکی از ستاره‌های دنیای فوتبال به رئال مادرید پیوست تا در کنار کریستیانو رونالدو و کریم بنزما مثلت بی بی سی را در خط حمله این تیم تشکیل دهد. 

با این حال، دوران حضور او در سانتیاگو برنابئو تحت الشعاع مصدومیت‌های متوالی قرار گرفت. بسیاری از هواداران رئال معتقد بودند که یکی از دلایل مصدومیت‌های متعدد این بازیکن علاقه‌ای است که به ورزش گلف دارد. 

حضور او در اردوی تیم ملی ولز و غیبتش در رئال به دلیل مصدومیت بر آتش نارضایتی هواداران و مدیران رئال از بیل اضافه کرد و او در چند سال پایانی حضور در این تیم با انتقادهای بسیار زیادی روبرو شد اما به نظر نمی‌رسد که از این وضعیت چندان ناراحت باشد. 

1892839

بیل در گفتگو با تایمز درباره حضورش در رئال و رابطه‌اش با دیگر بازیکنان این تیم اظهار داشت:« بازیکنان همه خوب بودند. می‌دانم که حرف‌های زیادی مطرح شده است اما من هرگز هیچ مشکلی با هیچ بازیکنی نداشتم. 

فکر نمی‌کنم هرگز حتی با یک نفر بحث کرده باشم. حتی در سخت‌ترین روزها هم جو رختکن خوب بود. جدای از چند لحظه سخت در زمین، صادقانه از دوران حضورم در رئال بسیار لذت بردم و این تیم را دوست داشتم. هیچ حسرتی ندارم و از تصمیمی که برای پیوستن به این باشگاه گرفتم پشیمان نیستم. تصمیم درستی گرفتم.»
 

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا