ورزش

ادعای ستاره انگلیس: یک سال برای این بازی کار کردم!

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره تیم ملی انگلیس، می‌گوید یک سال برای بازی در خط میانی این تیم تلاش و تمرین کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی صربستان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را در این دیدار به دست آورد تا نشان دهد که برای کسب عنوان قهرمانی مصمم است.

گرت ساوت‌گیت تصمیم گرفت که در این بازی از الکساندر آرنولد در پست هافبک میانی در کنار دکلان رایس استفاده کند و این ایده‌ای است که او در چند ماه اخیر به صورت جدی روی آن کار کرده بود و پیش‌بینی می‎‌شد که قصد انجام چنین کاری را در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ داشته باشد.

ادعای ستاره انگلیس: یک سال برای این بازی کار کردم!

این تصمیم با انتقادهایی روبرو شد اما خود این بازیکن پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با آی تی وی اظهار داشت: «این اتفاقی خوب بود و من در طول بازی از آن لذت بردم. شاید برای بسیاری جدید به نظر برسد اما من و سرمربی در یک سال گذشته به صورت جدی روی حضورم در این پست کار کرده بودیم و کاملا آماده بودم.

اطلاعات زیادی درباره نحوه بازی در این پست به من داده شده است. سعی کردم یاد بگیرم و با تحلیل کاملی قدم به این بازی گذاشتم. بنابراین آنها امروز به من این پست را دادند و امیدوارم که احساس کنند از پس آن برآمدم و توانستم نقشی را در این پیروزی و بسته نگه داشتن دروازه ایفا کنم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا