ورزش

ادعای مدافع یونایتد: گاهی دوست دارم کسی را بکشم!

لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید گاهی کنترل خشمش در زمین بازی بسیار دشوار می‌شود.

به گزارش “ورزش سه”، مارتینز در حالی به یونایتد پیوست که بسیاری از قد و قامت او به عنوان یک مدافع در لیگ برتر انگلیس انتقاد می‌کردند اما عملکرد خوبش باعث شد که تمامی منتقدان به استعداد و مهارتش ایمان بیاورند. 
این مدافع 25 ساله بارها در زمین نشان داده که اشتیاق بسیار زیادی دارد و آماده است تا تمام تلاشش را برای پیروزی و موفقیت تیمش در هر بازی به کار بگیرد اما همین اشتیاق باعث شده که کنترل آن برایش دشوار باشد. 

1748076

مارتینز در گفتگو با روزنامه انگلیسی تلگراف در این باره اظهار داشت: «کنترل کردن این وضعیت واقعا دشوار است. خیلی دشوار است. گاهی دوست دارم کسی را در زمین بکشم اما باید بتوانم خودم را کنترل کنم. فکر می‌کنم این به خاطر فرهنگ ما در آرژانتین است چون ما بسیار مشتاق و پرشور هستیم.»
او با اشاره به اهمیت این میزان از اشتیاق و شور در فرهنگ کشورش اضافه کرد: «فوتبال برای ما همه چیز است، بنابراین ما همه چیزمان را برای فوتبال در زمین می‌دهیم. به یاد دارم وقتی خیلی کوچک بودم، مثلا چهار یا پنج ساله، شروع به دعوا کردم و وقتی شکست می‌خوردم گریه می‌کردم. بنابراین این چیزی است که در خون ما جریان دارد، حسی است که ما همیشه در قلب‌مان به همراه داریم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا