ورزش

ارلینگ هالند در مونیخ رویت شد! (عکس)

ارلینگ هالند، مهاجم جوان دورتموند امروز به شهر مونیخ سفر کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، اخبار حاکی از آن است که بند آزادسازی ۷۵ میلیون یورویی قرارداد ارلینگ هالند با دورتموند در تابستان امسال فعال می‌شود و به همین علت باشگاه‌های بزرگ از همین حالا برای جذب این بازیکن گلزن وارد عمل شده‌اند. با توجه به احتمال جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ، نام این باشگاه نیز در بین تیم‌های خواهان ارلینگ هالند دیده می‌شود. 

ارلینگ هالند، ستاره نروژی و جوان دورتموند امروز بعدازظهر در مونیخ دیده شد تا شایعات در مورد انتقال این بازیکن به پرافتخارترین تیم آلمان به‌سرعت افزایش یابد. اما طبق گزارش نشریه بیلد، این سفر هیچ ربطی به باشگاه بایرن و مذاکرات این تیم با ستاره دورتموند نداشته و ارلینگ هالند به دلیل دیگری راهی این شهر شده است. در واقع ارلینگ هالند بابت درمان مصدومیت خود راهی مونیخ شده و باشگاه دورتموند نیز به‌طور کامل در جریان این سفر قرار داشته است.

به هر حال به نظر می‌رسد بایرن مونیخ نیز در ماه‌های پیش رو به‌صورت جدی‌تر برای خرید ارلینگ هالند اقدام می‌کند. ‌لواندوفسکی ۳۵ ساله شده و مدیران این باشگاه از ستاره نروژِی به‌عنوان جانشین فوق ستاره لهستانی خود نام می‌برند.
 

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا