ورزش

اریکسن بدترین روز زندگی‌اش را فراموش می‌کند

من زیاد به آن فکر نمی‌کنم

کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک، نمی‌خواهد خاطرات تلخ حمله قلبی خود در بازی مقابل فنلاند را به یاد بیاورد.

به گزارش “ورزش سه”، کریستین اریکسن یک بازیکن متفاوت است. او تقریباً اتفاقی را که سه سال پیش در جام ملت‌های اروپا افتاده بود، فراموش کرده است. او در جریان بازی فنلاند و دانمارک به دلیل ایست قلبی روی چمن ورزشگاه پارکن کپنهاگ به زمین افتاد.

او آن را فراموش کرده یا حداقل سعی می‌کند به آن روز سرنوشت‌سازی فکر نکند که خوشبختانه در روزی که هیچکس آن فراموش نمی‌کند، سالم از آن بیرون آمد.

از 12 ژوئن 2021 تا این شنبه، در آستانه اولین بازی دانمارک در مسابقات قهرمانی اروپا مقابل اسلوونی، اتفاقات زیادی برای اریکسن افتاده است.

او در یک کنفرانس مطبوعاتی به همراه مربی خود، کسپر هولمند، درباره اولین حضور تیمش در این رقابت‌ها صحبت کرد. اما، به ناچار، او درباره اتفاق تلخ سه سال پیش را به یاد آورد.

اریکسن بدترین روز زندگی‌اش را فراموش می‌کند

از اریکسن درباره اتفاق تلخی که شاهدش بود سوال شد و گفت: “برای من به شخصه، همه چیز در مورد انجام یک بازی است و به پیشرفت فکر می‌کنم. بازگشت به این سطح یعنی بازی در مسابقات قهرمانی اروپا از ابتدا یک هدف بوده است. سه سال گذشت و در این بین اتفاقات زیادی افتاد. من هر روز به آن فکر نمی‌کنم، زیاد به آن فکر نمی‌کنم. فقط به بازی فوتبال و چیزهای مثبت فکر می‌کنم.”

او بیشتر از این در مورد موضوعی که به نظر می‌رسد در سال‌های اخیر او را آزار داده، صحبت نکرد. اریکسن مجبور به پاسخگویی به سؤالات دیگری در این مورد نبود. پس از آن، او در مورد فوتبال صحبت کرد. در حال حاضر او نمی‌داند که آیا مقابل اسلوونی بازی خواهد کرد یا خیر. اریکسن گفت: “همیشه رقابت خوبی در خط هافبک وجود داشته است، در واقع در همه پست‌ها اینطور است. وقتی شرایط اینطوری باید باشد، رقابت درون تیم سالم و مثبت است.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا