ورزش

اریکسن: داستان من با یوروی قبلی متفاوت است

کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک که چهار سال پیش در رقابت‌های یورو ایست قلبی کرد، در اولین بازی تیمش در یورو 2024، زننده تک گل تیمش بود.

به گزارش “ورزش سه”، کریستین اریکسن، ستاره تیم ملی دانمارک که مشهورترین بازیکن این تیم نیز است، زننده تک گل تیمش در بازی امشب در برابر اسلوونی بود. قسمت جالب ماجرا اینجاست که چهار سال پیش در همین تورنمنت، اریکسن دچار ایست قلبی شد و همه هواداران فوتبال را نگران کرد.

کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک، پس از گلزنی در تساوی 1-1 مقابل اسلوونی در یورو 2024، به خبرنگاران گفت: “این بار در یورو، داستان من خیلی متفاوت از دفعه قبل است. خوشبختانه از آن اتفاق بازی‌های زیادی گذشته است. با اعتماد به نفس وارد زمین شدم و فقط خوشحال بودم که بازی می‌کنم. بازی در یورو همیشه حسابی خاص است.”

اریکسن در مورد احساسش پس از گلزنی افزود: “خیلی خوشحال شدم. به این فکر می‌کردم که تا به حال در یورو گلزنی نکرده‌ام. اما فقط به فوتبال فکر می‌کردم. فقط خوشحالم که با گلم به تیم کمک کردم.”

اریکسن: داستان من با یوروی قبلی متفاوت است

این گل برای اریکسن از جهات مختلفی خاص بود. او چهار سال پیش در جریان دیدار یورو 2020 مقابل فنلاند دچار ایست قلبی شد و به طرز معجزه آسایی نجات پیدا کرد. بسیاری از افراد فکر می‌کردند که دوران بازی او به پایان رسیده است، اما او با اراده‌ای قوی به فوتبال برگشت و حالا در اولین بازی خود در یورو 2024، زننده تک گل تیمش شد.

گل اریکسن به دانمارک کمک کرد تا در اولین بازی خود در یورو 2024، به تساوی 1-1 مقابل اسلوونی دست پیدا کند. آنها در دومین بازی خود در این رقابت‌ها، روز پنجشنبه به مصاف انگلیس خواهند رفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا