ورزش

اریکسن: فکر نمی‌کردم مصدومیتم طولانی شود

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی یونایتد، به ستایش از جانشین خود در دوران مصدومیت اخیر پرداخت.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد بعد از تساوی 2-2 مقابل سویا در اولدترافورد فردا میهمان این تیم در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپاست. کریستین اریکسن که بعد از مصدومیت طولانی کم کم آمادگی لازم برای همراهی شیاطین سرخ را بازیافته همراه با اریک تن‌هاخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا حاضر شد.

او در رابطه با خطای شدید اندی کارول در ژانویه سال جاری که دوری طولانی او از میادین را به همراه داشت گفت: “از اینکه کارول کارت زرد دریافت نکرد تعجب کردم. اولش فکر نمی کردم اوضاع تا این اندازه بد باشد و از اینکه فصل را از دست بدهم نگران نبودم. کادر پزشکی تیم برای اینکه فرم خودم را پیدا کرده و برگردم خیلی کمک کردند.”

1854344

ستاره دانمارکی یونایتد در مورد سویا، حریف فردای تیمش گفت: “ما به آنها اجازه دادیم به بازی برگردند. در یک ساعت اول بازی رفت کنترل خوبی روی آنها داشتیم. سویا در این فصل تغییراتی رو نیمکت داشت اما اکنون روند نتیجه گیری خوبی را شروع کرده است. آنها تیم خوبی دارند که متشکل از یک فرم خوب و چند بازیکن بسیار خوب است.

مارسل سابیتزر به عنوان جانشین اریکسن در دوران مصدومیت، ستاره یونایتد در بازی رفت بود که هر دو گل تیمش را زد. اریکسن با ستاش او گفت: “مارسل در مدتی که من نبودم عملکردی باورنکردنی داشت. همه در این مدت خوب بودند البته من کمتر از همه با مارسل تمرین کردم چون او بعد از مصدومیت من به تیم ملحق شد.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا